7 Reacties

4 dagen geleden

Die van mij weigert ook kunstvoeding... Heb nog niet verschillende merken geprobeerd, we geven nu gemengd borstvoeding en kunstvoeding als ik niet genoeg gekolfd heb. Dat drinkt hij wel. Het kan er dus zeker aan liggen dat ze het niet lust, las in andere topics ook dat sommige baby's kieskeurig zijn maar dat je ze soms wel aan de smaak kan laten wennen door de verhoudingen van gemengde melk steeds een beetje te veranderen

4 dagen geleden

Het kan in mijn ervaring zeker aan het merk liggen. Het ruikt ook allemaal anders

4 dagen geleden

Klinkt meer als dat ze niet meer gewend is aan flesje drinken. Dit kan je beste echt wel minimaal 3 keer per week doen omdat ze dat anders weer opnieuw kunnen leren. Maar ook sommige babys drinken geen kv. Mijn oudste heeft dat moeten leren drinken en heb ik in begin gemengd met bv. En dan in verhouding steeds meer kv. Dus ja kan zijn dat ze niet lekker vind. Maar als je niet vaak fles heeft zal ik eerst daar op focussen

Reactie op Saar__123

Klinkt meer als dat ze niet meer gewend is aan flesje drinken. Dit kan je b ...
Bij dit advies sluit ik me aan! Bovendien: alle kunstvoeding is PRECIES hetzelfde. Er zit géén verschil tussen de merken. Ook ‘opvolgmelk’ is hetzelfde als alle andere kunstvoeding. Dit is pure marketing en omzeiling van de reclamecode. Koop alsjeblieft gewoon de goedkoopste melk! Meer hierover in: machtige melk / het witte goud (podcasts) + keuringsdienst van waarde (afl over kunstvoeding.

3 dagen geleden

Helaas: net weer de nutrilon gekocht maar die lust ze ook niet…gelukkig wel iets kunnen kolven dus dat wordt nu de test…bizar gezien ze 2 weken geleden nog de fles kv leegzoop

3 dagen geleden

Het lukte met heel veel geduld van m’n man met de afgekolfde melk wel! Wat een opluchting zeg! Nu dus hard aan het kolven om genoeg te hebben voor vanavond en ook komende tijd de vriezer maar vol stampen

3 dagen geleden

Reactie op martinevf

Het lukte met heel veel geduld van m’n man met de afgekolfde melk wel! Wat ...
Gelukkig.. nu blijven oefenen. En je zou op ten duur ook kunnen mengen zodat dan wel er aan wend . Ze zijn soms kieskeurig;)..