46 Reacties

9 maanden geleden

De baby kamer hebben we afgelopen weekend behangen. Nu nog wat aankleden en wat opruimen. Van de baby uitzet hebben we de meeste dingen al. Behalve de kinderwagen, isofix, verzorgingskussen, verzorgingsproducten,... Wij hadden wel een lijstje can wat we zeker niet mochten vergeten en de rest hebben we gewoon gekocht wat we mooi vonden Ben nu 27w3

9 maanden geleden

Ik was al heel vroeg met alles aanschaffen en met 20 weken was de babykamer klaar. Nu de laatste dingentjes aanschaffen, merk dat het me veel rust geeft dat alles gereed is en dat het stiekem heel leuk is om weg te dromen in het kamertje. Wij zijn overigens wel nu 2 weken op vakantie wat ook maakt dat ik het wat eerder af wilde hebben zodat ik stel we kwamen terug en het werd toch allemaal een stuk zwaarder het gewoon al klaar had😊

9 maanden geleden

Voor ons wordt dit het tweede kindje. Met 20 weken hebben we rondje Babydump gedaan om alles te halen wat we nog nodig hadden. Dit weekend babykamer geverft en bedje neergezet. Vandaag commode en kledingkast besteld en als dat binnen is zijn we er wel. Ik heb als deadline 30 weken dan moet de kamer klaar zijn, wilde ik bij de eerste ook. En dan bedoel ik de grote/belangrijke dingen. Daarna lekker aankleden en kasten inruimen etc

9 maanden geleden

Reactie op PrikkelendeBliksem093961

Ik was al heel vroeg met alles aanschaffen en met 20 weken was de babykamer ...
Lijstje heb ik overigens van 24 baby uitzetlijst gebruikt en tips van verloskundige en kraamzorg😊

9 maanden geleden

Ben nu 27 weken en heb vrijwel alles nu.. pas na de 20 weken echo hebben we alles echt besteld en gekocht. Babykamer komt pas ergens in Mei (begin Juli uitgerekend) dus zit echt tegen dozen aan te kijken al een paar maanden. Gelukkig nog heel even wachten en dan kan ik eindelijk het kamertje gaan maken. Voelt toch net iets echter ofzo 😅

9 maanden geleden

Ik ben 26 weken zwanger van ons eerste kindje en ik ben eigenlijk pas begonnen met shoppen na week 20. Ik ben ook nog lang niet klaar. Dit weekend wordt de kamer geverfd en daarna kunnen de meubels worden geplaatst en verder worden geshopt zodat alles meteen zijn kast in kan. Ik heb steeds het gevoel dat ik nog tijd zat heb maar ik als ik de berichten hier zo lees 👀🤭. Ik heb trouwens de uitzetlijst van 24Baby en die van de verloskundige gebruikt.

9 maanden geleden

Ik was 37 weken toen we echt met alles klaar waren, kleertjes, vluchttas, gewoon echt alles. De laatste 5 weken heerlijk gechilld todat ze geboren werd. Deze keer hoeven we veel minder te doen dus ik denk eerder klaar (rond week 34-35)

9 maanden geleden

26+1 week zwanger nu van m'n eerste kindje. We moeten nog beginnen aan de babykamer.. maar vanaf week 20 ongeveer spulletjes/kleding aan het verzamelen. Ik wil ook niet alles nieuw kopen, zo hebben we al wel een box, kinderwagen+reiswieg, cosleeper en maxi cosi via marktplaats op de kop getikt. Ik merk wel dat ik nu wel graag aan de babykamer wil beginnen, om overzicht te krijgen en echt te kunnen wennen dat er echt een baby'tje aan komt.

9 maanden geleden

Hier 28 weken zwanger van 2e en echt nog niks gedaan🥲😅 gewoon zo druk met werk en kind van 2 die er ook loopt. Gelukkig hebben we alles nog dus alleen kleertjes kopen die ik nu leuk vind na uit zoeken van de kleren op zolder.

9 maanden geleden

Reactie op mimi95

Hier 28 weken zwanger van 2e en echt nog niks gedaan🥲😅 gewoon zo druk met ...
Oh alleen de box moet gekocht worden

9 maanden geleden

We kopen veel tweedehands en zijn hier sinds ongeveer 15 weken naar aan het zoeken. Heb de lijst van Verlosmoeder gebruikt en ook gekeken naar de uitzetlijsten van vriendinnen en mijn zus. Een groot deel hebben we inmiddels in huis. Kamertje moet nog geschilderd en ingericht en dan qua spullen nog laatste puntjes op de i

Reactie op MMM4

We kopen veel tweedehands en zijn hier sinds ongeveer 15 weken naar aan het ...
Zou je de uitzetlijst van de verlosmoeder kunnen doorsturen?☺️

9 maanden geleden

Ik doe steeds een beetje. Kinderwagen heb ik al even staan maar ik oefen met onze hond daarmee en dat doe ik liever eerst zonder baby haha Toevallig vandaag een box via marktplaats opgehaald, was precies wat ik zocht, om de hoek en voor heel klein prijsje dus dat kon ik niet laten schieten. Zo gaan we steeds stukje verder

9 maanden geleden

25 weken zwanger, babykamer doen we begin mei. Tweedehands kinderwagen gekregen en een mooie commode via marktplaats gekocht. Verder ledikantje en co sleeper gekocht maar die zitten nog in de doos. Moet nog een box, badje en maxi cosi en kledingkast aanschaffen, we zijn er nog lang niet. Het begin is er in ieder geval.

9 maanden geleden

Nu 27 weken, 5e kindje, was van plan net als de vorige keren ergens in week 36 alles te zoeken, maar begin ineens last te krijgen van kortademigheid, dus misschien toch al een beetje beginnen in de komende weken. Overigens geen eigen kamertje hier, maar wel nog aan het klussen in onze eigen slaapkamer.

9 maanden geleden

25 weken hier. Wij zijn net begonnen 😅 de co sleeper komt morgen daar ben ik heel enthousiast voor. Maar de babykamer daar beginnen we nu pas aan. We willen het met 30 weken wel klaar hebben 😅

9 maanden geleden

Nu 22+5 en baby kamer is af vanaf 13 wk na nipt alles stilletjes gaan kopen baby kamer was met 20 wk al echt af

9 maanden geleden

Babykamer is eigenlijk zo goed als af en alles staat erin incl badje etc nu 27 weken zwanger. Kleertjes hebben we genoeg in de kast hangen. We hoeven alleen nog gordijnen , wat extra rompers en alle verzorgingsproducten voor de kleine man. Geeft mij vooral rust dat ik nu nog goed kan zien wat we echt nog nodig hebben. De box en alles daarvoor ook in huis en de triptrapp maar die zetten we wel pas rond 37 weken in elkaar. Ik heb het lijstje van internet gehaald en in mijn omgeving gevraagd van moeders die al kids hebben.

9 maanden geleden

Reactie op ZelfbewusteDennenappel471968

Zou je de uitzetlijst van de verlosmoeder kunnen doorsturen?☺️
Ook ik zou heel graag het lijstje willen! 🥰

9 maanden geleden

Nu 27 weken en alles is af en gewassen. Babykamer is compleet en de kleertjes/rompers/doeken zijn allemaal gewassen en liggen netjes in de kast