7 Reacties

2 dagen geleden

Heel heel veel herkenbaarheid. Wat hier wel werkt is de kap van de wagen dichtdoen tijdens t wandelen, dan valt ie in slaap. Maar niet als hij mij/de omgeving nog kan zien, dus echt de kap dicht. En vaak valt mijn zoontje drinkend in slaap, in een donkere kamer en dan kan ik hem nu wel in zn bedje leggen.

2 dagen geleden

Hier echt donkerder maken en rust. Is even wennen maar mijn dochter wilt echt geen gefreutel en gedoe. Tegenwoordig leg ik haar 2 kersenpitten beestjes op elk armpje een. Voor de druk (ontprikkelen) maar ook zodat de armpjes de speen niet eruit rukken.

2 dagen geleden

Reactie op GoudenKolibrie862618

Hier echt donkerder maken en rust. Is even wennen maar mijn dochter wilt ec ...
Oh wow wat handig. Slaat ze niet dan alsnog met haar armen die kersenpittenzakken weg?

2 dagen geleden

Reactie op FraaieMuzieknoot111316

Oh wow wat handig. Slaat ze niet dan alsnog met haar armen die kersenpitten ...
Nee ze zijn best zwaar haha. Van Warmies. Hielp bij mijn zoon ook heeel goed. Ze kan de armpjes gewoon bewegen dus naar beneden of boven. Maar er niet onderuit. Alsof ze ingebakerd ligt maar toch net niet. Het is vooral nu even nodig omdat ze zich exteeem bewust is van dr speen en deze steeds eruit trekt. Niet vanwege maaien. Bij mijn zoontje was dat wel heel erg. En soms leg ik nog de kipkep op haar buikje. Voor de druk, niet vanwege warmte of kou. Het lijkt alsof ik een hand op haar heb liggen. Ook dat lijkt ze fijn te vinden haha

2 dagen geleden

Reactie op GoudenKolibrie862618

Nee ze zijn best zwaar haha. Van Warmies. Hielp bij mijn zoon ook heeel goe ...
Ik zit even te googelen. Maar je koopt dan gewoon 2 van die beesten, bijvoorbeeld die schapen (die leek me handig want kun je plat/breed neerleggen zag ik), en die leg je dan op de armpjes?

Reactie op FraaieMuzieknoot111316

Ik zit even te googelen. Maar je koopt dan gewoon 2 van die beesten, bijvoo ...
Precies. Hier axolotl. En een krokodil van mn zoon

gisteren

Hoi! Dank jullie wel voor de berichten! Ja, dus een donkere kamer en dan voeden zou het eventueel beter kunnen maken. Ik legde altijd een doek op zijn hoofd maar die haalt hij er nu ook af.. 🥴 zojuist zelfs de borst geweigerd (wegduwen, slaan).. wilde wel een warme fles maar viel niet in slaap. Lastig hoor, loop nu rondjes in de kamer met de draagzak.. Ik zal eens kijken naar die pitten zakken. Maak je deze dan ook warm in de magnetron of dat niet? En hij weigert gewoon echt de speen überhaupt in zijn mond te doen, en word bijna hysterisch als hij hem ziet. In de wagen wil hij wel een speen.. verwarrend jongetje 😃 Hopelijk is het een fase…