13 Reacties
4 uur geleden
Reactie op AdK88
Hier ook, maar dan elke 2,5 uur. Hoe krijgen jullie je baby weer in slaap? ...
Bv was hier lang de enige oplossing, maar nu ook knuffelen, aaien, handje vasthouden, handje kusjes geven, zachte billen klapjes.
Is gewoon ontstaan omdat hij soms zo vrolijk was dat ik geen zin had te vechten om hem weer te laten slapen. We slapen samen in bed. Ik lig dan met mijn hoofd op zijn hoogte. Gedimd licht aan en ik ga na troosten etc gewoon slapen en zorg voor lichaamscontact met hem. Vaak valt hij dan zelf in slaap.
4 uur geleden
Wij hadden dit de laatste weken ook. Hij is morgen 24 weken. Sinds 4 dagen slaapt hij ineens weer goed (19-07 met 1 keer wakker voor een nachtvoeding. Dacht dat het nooit meer beter zou worden maar echt van de een op de andere nacht was het zo. Hoop dat het bij iedereen snel beter zal gaan, het is echt pittig maar er zit gelukkig echt een einde aan! ❤️
3 uur geleden
Mijn dochter is 23 weken +1, wij hadden van sprong 4 bijna niks gemerkt, maar denk nu dat sprong 5 is begonnen. Ze word normaal sowieso 5x per nacht wakker op een goeie nacht 2x maar nu letterlijk elk uur of elke 30 minuten😓. Nu al 2e dag dat het extreem is. Ik slaap ook samen met der in bed maar zelfs dat hiep afgelopen nachten niet
2 uur geleden
Is dit altijd al het geval of pas net? Want dan kan het een sprongetje zijn of iets dergelijks.
Anders misschien kijken naar z’n dagritme. Te veel wakker of te veel slaap overdag kan ook zorgen dat de nachten onrustig worden.