33 Reacties

3 maanden geleden

Baby park Roosendaal vond ik tegenvallen en vind babypark erg duur

3 maanden geleden

Babypark Barendrecht is mooi, Roosendaal is verouderd. Baby-Dump Roosendaal vond ik oké.

3 maanden geleden

Reactie op missjoy89

Wat vond je er tegenvallen? Wat ze hadden staan?

3 maanden geleden

Reactie op Pinkaboo

Babypark Barendrecht is mooi, Roosendaal is verouderd. Baby-Dump Roosendaal ...
Hebben ze bij Babydump Roosendaal veel staan als het op kamertjes aankomt? Wat vond je er oke aan?

3 maanden geleden

Reactie op Babywens24

Wat vond je er tegenvallen? Wat ze hadden staan?
Heel veel qua kinderwagens, autostoelen. De kinderkamers enzo vond ik matig en de speentjes/flesjes/kleding had ik meer van verwacht.

3 maanden geleden

Reactie op missjoy89

Heel veel qua kinderwagens, autostoelen. De kinderkamers enzo vond ik matig ...
Bedankt voor het delen van je ervaring!

3 maanden geleden

Babypark vind ik hele fijn service hebben! Vooral Babypark Barendrecht. Babypark heeft sowieso laagste prijsgarantie en betere garantie. Ik heb de kinderwagen die ik wil ergens anders met een actie goedkoper gevonden. Babypark heeft de prijs meteen aangepast en krijg alsnog hun service en garantie mee, dus dat is wel heel fijn!

3 maanden geleden

Reactie op RRRRHHHH

Babypark vind ik hele fijn service hebben! Vooral Babypark Barendrecht. Bab ...
Babydump is wel echt goedkoper dan babypark…

3 maanden geleden

Ik vind babydump roosendaal een hele fijne, rustige winkel (tenminste, elke keer als wij er zijn dan). Het assortiment is niet heel groot vind ik, maar ze hebben ook veel online wat ze dan bij je kunnen laten bezorgen. Babypark Roosendaal is best groot vind ik en een meer uitgebreid assortiment. Ik denk dat je bij babypark meer op je plek bent als je niet specifiek iets zoekt, maar echt wilt uitproberen/rond snuffelen, en babydump meer als je echt gericht iets nodig hebt waarvan je weet dat het daar te koop is. Babydump is goedkoper dan babypark. Bij beide winkels vind ik het personeel altijd wel heel vriendelijk en behulpzaam. Nadeel: op zondag is alles dicht, maar dat is een luxeprobleem denk ik hahah. Zelfs de websites doen het niet. 😂

3 maanden geleden

Wat toevallig! Ik heb dezelfde afweging gemaakt (woon ook in de buurt van Roosendaal). Ik vind persoonlijk die babypark niet zo’n fijne winkel, heel groot en onpersoonlijk. Heb er een keer een uur rondgelopen en geen personeelslid gezien… ik heb persoonlijk gekozen voor de babydump door het prijsverschil! Heb online de tripptrapp, autostoel met isofix en kinderwagen aangeschaft. Wij gaan ook onze volledige geboortelijst daar leggen!

3 maanden geleden

Zou zelf niet nog een keer naar babypark gaan. Winkel is heel groot, alles ligt door elkaar. Ook moet je een scanner meenemen om de prijzen te kunnen zien of ze scannen via je telefoon. Babykamers hebben ze voornamelijk van 1 merk; kidsmill. Dat staat ook duidelijk op alle meubels dus daar moet je van houden. Vond babypark zelf geen fijne winkel. En inderdaad ook aan de dure kant maar dat hoeft geen belemmering te zijn.

3 maanden geleden

Reactie op OnbevreesdeUil066356

Zou zelf niet nog een keer naar babypark gaan. Winkel is heel groot, alles ...
Babypark heeft nml wel de laagste prijs garantie dus dat kun je aangeven als je de kinderstoel oid ergens anders goedkoper ziet dan matchen zij de prijs.

3 maanden geleden

Reactie op missjoy89

Babypark heeft sowieso laagste prijs garantie. Dus vind je het product online goedkoper dan krijg je het voor die prijs mee. Zo ook met veel andere winkels.

3 maanden geleden

Reactie op AmberJH

Babydump is wel echt goedkoper dan babypark…
Ik ben alleen een keer naar Babydump in de buurt van Leiden geweest en vond die mega erg tegenvallen.. moet een keertje die van Amsterdam proberen!

3 maanden geleden

En Barendrecht heb he ook een prenatal megastore klein vergeleken met babypark maar vind het daar zoveel fijner en overzichtelijker. Zij hebben ook de meest wagens en autostoeltjes

3 maanden geleden

Dank jullie wel! De meningen zijn erg verdeeld zo te lezen🫣 Ik lees ook terug dat ze de laagste prijsgarantie hebben dus als ik het ergens goedkoper vindt dan compenseren zij dat bedrag. Moet dan dan op de dag van de aankoop? Of kan ik ze, nog voordat het wordt geleverd bij ons, bellen dat ik het elders goedkoper heb gezien?

3 maanden geleden

Reactie op Babywens24

Dank jullie wel! De meningen zijn erg verdeeld zo te lezen🫣 Ik lees ook ...
Je kan gewoon in de winkel laten zien waar je het goedkoper hebt gevonden. Dan verwerken ze dat direct op je factuur en kan je daar afrekenen. Zo heb ik dat gedaan met mijn kinderwagen :)

3 maanden geleden

Iemand ervaring met Babydump Eindhoven? Hebben ze daar veel staan qua kamertjes?

3 maanden geleden

Reactie op Babywens24

Dank jullie wel! De meningen zijn erg verdeeld zo te lezen🫣 Ik lees ook ...
Bij ons was er iets verkeerd gegaan met de orders waardoor het samengevoegd moest worden, nu bleek de maxi cosi in de aanbieding te zijn en wij €40,00 teveel hadden betaald. (Hier kwamen ze zelf mee) Dit werd netjes terug gestort. Nu weet ik natuurlijk niet hoe ze het doen als het bijv pas eind april geleverd wordt en je dan hiermee komt.
Babypark en Babydump is van hetzelfde moederbedrijf.