15 Reacties

7 maanden geleden

Nog een mama die niet kan slapen haha, ik ben aan het twijfelen, ik twijfel of ik een smart sock erbij wil.. voor zuurstof en hartslag te kunnen meten snachts. Dan zit je bij eufy of owlet… Vrienden zweren bij de luvion platinum

7 maanden geleden

Wij krijgen van mijn schoonzus de luvion essentionel

7 maanden geleden

Wij hebben de b-care aangeschaft!

7 maanden geleden

Ik heb gekozen voor de Philips avent babyfoon

7 maanden geleden

Wij hebben een simpel ding van Alecto, dbx 85. Eenvoudig, betrouwbaar en geen poespas. Je kan alles goed horen, praten, muziekje opzetten en het gaat niet via de wifi/je telefoon. Makkelijk als je baby ergens gaat logeren, mee wil geven aan oppas, schoonouders of als je zelf ergens bent en de baby meeneemt.

7 maanden geleden

Wij hebben een vrij simpele van luvion. Wel met camera en terugspreek functie maar verder geen poespas. Hadden we bij mijn zoontje ook maar hebben we toen x op vakantie laten vallen. Nu dus opnieuw aangeschaft. Wilde niks via telefoon of wifi

7 maanden geleden

Wij hebben de b-care star supreme.

7 maanden geleden

Ik heb de luvion platinum gekregen! Die kwam ook goed uit de test en niet via wifi.

7 maanden geleden

Ik doe gewoon een camera van lsc,bij bol.com voor 30 euro. Hebben we ook als camera voor de hondjes. Zit temperatuur op, je kan terugpraten, nachtzicht en opnemen.. en is met de gratis lsc app

7 maanden geleden

Wij hebben al 2,5 jaar de Philips Avent babyfoon (Bekijk Philips Avent Babyfoon met camera en app - Lichtgrijs - Babymonitor - SCD921/26 op: https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-babyfoon-met-camera-app-lichtgrijs-babymonitor-scd921-26/9300000070980293?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp). Zijn er dik tevreden over! Hij werkt goed met de babyunit (camera & muziek) en de ouderunit (los apparaatje met kleurenschermpje en knoppen voor instellingen), dus dat is fijn voor thuis of uit logeren. Wat ik er persoonlijk vooral heel fijn aan vind is de babymonitor app die erbij hoort en dat je dus ten alle tijden op je mobiel kan meekijken op afstand. Vind ik zelf bijvoorbeeld fijn als ik een paar dagen weg moet voor werk, dat ik dan kan kijken hoe de kleine ligt te slapen🤣 ieder zo z’n ding natuurlijk!

7 maanden geleden

Wij hebben de Elro BC4000. Hadden deze bij de eerste en kunnen nu makkelijke tweede camera erop aansluiten waardoor beide op een scherm zitten. En je kan hem ook je op je telefoon bekijken, aanzetten!

7 maanden geleden

Alecto DVM2043, wel camera, geen wifi

7 maanden geleden

Reactie op Celinejaap

Wij hebben de Elro BC4000. Hadden deze bij de eerste en kunnen nu makkelijk ...
Wij hebben deze ook, alleen de vorige versie nog. Maar echt top dingen!!

7 maanden geleden

Wij hebben een alecto dvm200, 2,5 laat terug aangeschaft voor de eerste, nu alleen een extra camera erbij gekocht die we kunnen koppelen. Zonder WiFi, dat wilden we niet

6 maanden geleden

Reactie op SBB13

Wij hebben al 2,5 jaar de Philips Avent babyfoon (Bekijk Philips Avent Baby ...
Is deze ook uitbreidbaar?