45 Reacties

9 maanden geleden

Een baby heeft liefde en aandacht nodig, echt geen babykamer!! Wij gaan in september verhuizen dus maken in dit huis uberhaupt geen babykamer.. Alleen een hoekje in onze kamer met een commode en de co-sleeper. Niet schuldig voelen hoor! Die kamer komt vanzelf wel af 🥰

9 maanden geleden

Wij zitten nog midden in de verbouwing en ook bij ons dus nog een lege babykamer. Het enige dat er geregeld is, is het stucwerk 😅 ik snap je dus helemaal! Ik denk maar zo, het duurt echt nog wel even voordat de baby komt en je hebt als je echt wil zo een bedje besteld en morgen in huis als het echt moet, dus ik zou me niet te druk maken 😊

9 maanden geleden

Je moet je totaal niet schuldig voelen! Er zijn wel meerdere plaatsen waar de kinderkamer niet af is of pas gemaakt wordt als de kleine er al is. De eerste maanden gaan ze waarschijnlijk toch bij jou liggen dus dan is de kamer eigenlijk niet nodig. Doe vooral waar jij je gozd bij voelt en wat voor jou haalbaar is. Niks forseren ❤️

9 maanden geleden

Ik ben vandaag 28+5 weken zwanger en wij zijn pas sinds vandaag klaar met het verven in de babykamer. Verder moet alles nog gedaan worden. Je bent echt niet alleen. Het komt goed! Schuldig voelen is helemaal niet nodig.

9 maanden geleden

Lieve aankomende mama’s, jullie woorden doen me goed. Wat fijn dat ik niet de enige ben. Wens jullie super veel succes ❤️❤️❤️

9 maanden geleden

Ik voel me niet echt schuldig ofzo, maar merk dat ik soms wel een beetje onrustig wordt omdat we nog niet veel hebben gedaan (nu 27+5). Maar we gingen nog trouwen en zijn nog op huwelijksreis geweest. Pas nu komt de focus wat meer op de baby. Maar zoals de verloskundige tegen mij zei: baby's zijn niet zo veeleisend ;) Liefde, aandacht, voeding en een aantal basiszaken. En als het goed is, is er nog tijd om alles te regelen. Wij hebben voor komende tijd wat 'babydagen' ingepland :)

9 maanden geleden

Lieve mama’s, wij hebben niet eens een babykamer. Alle kamers zijn al bezet door onze andere 4 kids. De baby komt gezellig bij ons op de kamer, alle nodige en leuke spulletjes zijn er (of komen snel) dus komt vast goed. Die babytjes hebben vooral mama nodig, geen babykamer :)

9 maanden geleden

Morgen 31 weken zwanger, de babykamer moet nog gestuct worden 🙈😅

9 maanden geleden

Mocht het je geruststellen; wij hadden onze babykamer echt binnen ni time af! Wij moesten nog behangen, verven, afkitten, meubel in elkaar,… en waren op een lang weekendje klaar! Maak het ook zeker niet te groot, je hebt tijd zat! 🥰

9 maanden geleden

Wij gaan nog verhuizen voor de baby geboren wordt, krijgen eind mei de sleutel van het nieuwe huis. Dus hier nog helemaal niets gedaan, buiten wat vinted koopjes om.

9 maanden geleden

Onze eerste heeft de eerste 8 maanden bij ons op de kamer geslapen 😉. Dus no stress. Uiteindelijk fijn als je straks wel het idee hebt dat je er een beetje klaar voor bent, dus hopelijk kan je nog een paar weken 'rust' nemen voor dat de baby komt. Succes

9 maanden geleden

Ben 30 weken en woon in een 1 kamer appartement. Mijn zoontje gaat dus niet eens een babykamer krijgen. Voel me daar eigenlijk nu niet schuldig over, want die gaat lekker bij mij op de kamer slapen. Heb wel een bed besteld die komt midden juni en een kledingkast die komt over 2 weekjes. Commode heb ik al. Meer dan dat ga ik niet halen voor de “babykamer”. 😊

9 maanden geleden

Hier hebben we toevallig gister de oude vloerbedekking uit de kamer getrokken om aan de babykamer te beginnen. Wel al veel in huis maar dus nog lang niet af. In mijn hoofd begint het nu wel te dringen

9 maanden geleden

Hier zijn we wel al lang met de kamer bezig, maar dat was meer klussen dan aankleden. Hij is nu eindelijk zover dat we grondverf kunnen gaan gebruiken en langzaamaan kunnen verven/behangen en inrichten.

9 maanden geleden

Hier is de babykamer gewit en ligt een nieuwe vloer in. Verder doet ie nog dienst als logeerkamer. Wieg en kommode staan op onze slaapkamer, aangezien onze 1e ook ruim 6 maanden bij ons heeft geslapen. Ik heb geen haast met de babykamer 😁

9 maanden geleden

Reactie op meandmymonkeys

Lieve mama’s, wij hebben niet eens een babykamer. Alle kamers zijn al bezet ...
Hetzelfde hier 😅

9 maanden geleden

Ik ben 29 weken en de kamer is sinds gister klaar, dit was met 2 dagen gepiept. Het komt goed!

9 maanden geleden

Ik ga dit weekend er pas mee beginnen. Ben 28 weken.

9 maanden geleden

Wij hebben helemaal geen babykamer! Hij slaapt de eerste 6 maanden toch bij ons dus vind het zonde om het nu al te halen etc. Zitten ook midden in een verbouwing die eind juni af is dus zijn daar al druk mee. Zolang je kindje veilig kan slapen is het echt niet erg dat de kamer niet af is hoor!

9 maanden geleden

Je hebt nog tijd zat! Lees hier allemaal van baby komt eerst bij jou op de kamer maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet maar dan nog heb je genoeg tijd om de baby vanaf dag 1 op het eigen kamertje te laten slapen.