30 Reacties
10 dagen geleden
Reactie op Geeb89
Ik ben heel gek op Disney en ik wil heel graag naar Disney toe! Je krijgt d ...
Hoi! Hoe kom je aan dat bandje eigenlijk? Het was op de website niet zo duidelijk.
10 dagen geleden
Wij zijn vorige keer met +/- 18 weken naar Curacao geweest. Ik had toen eigenlijk nog graag iets van een rondreis willen maken, maar was in het eerste trimester zo moe dat ik bang was dat dat niks ging worden. Uiteindelijk heel blij met de keuze om naar Curaçao te gaan. Lekker kunnen relaxen samen. Ik weet niet of het perse een must is. Bij ons hadden we toen gewoon al gepland om dan op vakantie te gaan.
Vliegen vond ik nog prima gaan toen, misschien evt extra beenruimte of stoelen met iets meer comfort boeken zou wel chill zijn denk ik.
10 dagen geleden
Wij zijn met ons zoontje van nu 20mnd al 4x op vakantie geweest en dat kan ook echt prima. Eerste keer met 4mnd, dit hadden we last minute geboekt omdat ik eerst wilde kijken hoe het ging met een baby etc. Maar aangezien ons zoontje erg makkelijk was durfde we het wel aan. We hadden toen gewoon bij een kleinschalig verblijf met zwembad een appartementje in Griekenland geboekt. En dat is echt heel goed bevallen. Hij kon toen echt nog overal slapen gewoon in de kinderwagen. Daarna met 6mnd, 16mnd en 18mnd nog met het vliegtuig op vakantie geweest. En eigenlijk hoe jonger hoe makkelijker 😂 Maar alsnog is het echt goed te doen hoor, de vlucht is ff beetje overleven. Gewoon veel snacks meenemen en filmpje laten kijken. En eenmaal op vakantie gaat het prima. Zorgen dat er een zwembad of strand is en dan is je kind waarschijnlijk al tevreden.
10 dagen geleden
Reactie op WeldenkendeMuzieknoot445256
Hoi! Hoe kom je aan dat bandje eigenlijk? Het was op de website niet zo dui ...
Hier ben ik ook benieuwd naar
10 dagen geleden
Reactie op WeldenkendeMuzieknoot445256
Hoi! Hoe kom je aan dat bandje eigenlijk? Het was op de website niet zo dui ...
Op deze sites staan alle info. Waar je hem kan halen en welke attracties je wel en niet in kan / mag 😊 je moet wel een Engelstalige zwangerschapsverklaring hebben maar die kan je als het goed is bij je verloskundige krijgen.
https://www.disneylandparis.com/nl-nl/gastenservices/zwangere-vrouwen/
https://demagieexpert.nl/zwanger-en-naar-disneyland-parijs/
10 dagen geleden
Reactie op Geeb89
Op deze sites staan alle info. Waar je hem kan halen en welke attracties je ...
Super, dank !
9 dagen geleden
Wij hadden eigenlijk IJsland begin mei staan voor 8 dagen. Zijn er pas net achtergekomen dat ik zwanger ben. Volgens de app ben ik 16-7 uitgerekend. Twijfelachtig of we onze reis door moeten laten gaan.
9 dagen geleden
Reactie op SmeN
Wat denken jullie van een vakantie met 27/28 weken?
Lijkt me nog wel kunnen hoor. Zou wel uitgaan van een relax vakantie dan en niet verwachten dat je nog heel veel uitstapjes/activiteiten kan doen. Ik voelde me met die termijn vorige keer nog best prima, maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.