21 Reacties

3 dagen geleden

Wat is dit voor grafiek? Snap hier niets van 🙈 wat is je temperatuur dan?

3 dagen geleden

Reactie op BloeiendeParel960968

Wat is dit voor grafiek? Snap hier niets van 🙈 wat is je temperatuur dan?
Van de apple watch.. 36,09

3 dagen geleden

Reactie op mijngelukje

Is je temp nu 36,09? Dat is idd wel aan de lage kant.. ik heb nu 37,6 vond dat weer te hoog 🙈 wist niet dat dat op de Apple Watch af te lezen was 😱

3 dagen geleden

Reactie op mijngelukje

Maar weet je ook of je normale temp misschien altijd wel wat aan de lage kant is?

3 dagen geleden

Maar weet je ook of je normale temp misschien altijd wel wat aan de lage ka ...
Jaa ik meet in de mond nu ook 37,02. Maar dit is zeg maar als je wakker wordt.. je basale lichaamstemperatuur

3 dagen geleden

Is je temp nu 36,09? Dat is idd wel aan de lage kant.. ik heb nu 37,6 vond ...
Ohh valt mee 37,6 denk ik. Beter te warm dan te koud

3 dagen geleden

Reactie op mijngelukje

Jaa ik meet in de mond nu ook 37,02. Maar dit is zeg maar als je wakker wor ...
Als je slaapt daalt sowieso je temperatuur. Eigenlijk is het het beste om je temp rectaal te meten

3 dagen geleden

Is je temp nu 36,09? Dat is idd wel aan de lage kant.. ik heb nu 37,6 vond ...
37,6 is verhoging 🙈 niet ziek worden hé

3 dagen geleden

Reactie op StephanieRess

37,6 is verhoging 🙈 niet ziek worden hé
Ja dat dus 😫 en met mijn verhaal maakt het me echt onzeker maja we gaan er komen💪🙏

3 dagen geleden

Ik snap het niet. Wat wil je hier uit opmaken? Dat je temperatuur daalt en je een miskraam krijgt of wat precies? Je lichaam is geen machine. De afgelopen dagen was het een stuk kouder buiten dus misschien reageert je lichaam daar wel op. Probeer het los te laten en iets meer te genieten.

3 dagen geleden

Via pols is natuurlijk minder accuraat dan rectaal. Die van mij gaat ook alle kanten op.

3 dagen geleden

Bij m’n vorige zwangerschap had ik m’n temperatuur ook steeds aan staan van m’n Apple Watch. Werd er helemaal angstig van, want vanaf ong week 6 begon m’n temperatuur ook te dalen. Het zou toch niet misgaan?? Nou, mijn dochter is gezond en wel geboren 😉 De temperatuur meting van zo’n Apple Watch is helemaal niet accuraat. Hij meet je gemiddelde polstemperatuur van die nacht. Als je zweet, het in de kamer warm/koud is of wanneer je je arm de hele nacht onder of juist boven de dekens hebt, kan de temperatuur al afwijken van de realiteit. Niet vanuit gaan dus! Ik heb m’n temperatuur meting deze zwangerschap maar meteen uitgezet 😊

3 dagen geleden

Ja dat dus 😫 en met mijn verhaal maakt het me echt onzeker maja we gaan er ...
Ik heb je verhaal gemist denk ik?

3 dagen geleden

Reactie op Hnvd

Bij m’n vorige zwangerschap had ik m’n temperatuur ook steeds aan staan van ...
Wat fijn om te horen zeg!! Ja toevallig is het ook zo koud in onze kamer. Denk dat het daar ook mee te maken heeft. Thanks voor de tip ga het denk ik ook uitzetten

3 dagen geleden

Reactie op Bloem169

Via pols is natuurlijk minder accuraat dan rectaal. Die van mij gaat ook al ...
Jaaa dat is waar. Zie het inderdaad maar wel alsnog boven de basislijn

3 dagen geleden

Reactie op StephanieRess

Ik heb je verhaal gemist denk ik?
Ik heb vanaf dinsdag bloed verlies .. woensdag een echo en toen bleek dat het vruchtje klein was en de hartslag traag.. ze zag ook bloed in baarmoederhals. Dus nu hebben ze me een week gegeven en dat MOET de baby zijn gegroeid en een goede hartslag hebben.

3 dagen geleden

Ik heb vanaf dinsdag bloed verlies .. woensdag een echo en toen bleek dat h ...
Nog steeds veel bloed verlies dit weekend?🥹

3 dagen geleden

Reactie op womanesmee

Nog steeds veel bloed verlies dit weekend?🥹
Het was vandaag eindelijk roze en niet meer rood. Het gekke is dat het alleen met afvegen is en niet in m’n maandverband ook geen stolsels of krampen.. dus echt heel onzeker

3 dagen geleden

Ik heb vanaf dinsdag bloed verlies .. woensdag een echo en toen bleek dat h ...
Oooh wat spannend zeg, pohhhh nog steeds bloedverlies? Ik heb in augustus een miskraam gehad, maar hou de moed erin want zijn veel vrouwen met een bloeding tussentijds en dat loopt goed af!!!!!🙏 zal kaarsje branden.

3 dagen geleden

Reactie op StephanieRess

Oooh wat spannend zeg, pohhhh nog steeds bloedverlies? Ik heb in augustus e ...
Oh meen je niet! Ik hou echt m’n hart vast hoor .. hopen dat alles goed gaat bij ons!❤️ ik heb nu alleen roze bloed met afvegen