23 Reacties
5 maanden geleden
Bekijk Lionelo Sven Plus - Meegroeibed - Campingbedje - 127x60cm - tot 15kg - SET 2in1 - Co-sleeper op: https://www.bol.com/nl/p/lionelo-sven-plus-meegroeibed-campingbedje-127x60cm-tot-15kg-set-2in1-co-sleeper/9300000100707234?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Wij hebben deze gekocht voor vakantie/logeren etc. Is net zo groot als ledikant dus kan je hetzelfde opmaken en zit alles op en aan
5 maanden geleden
Reactie op 2001x-~
Wij namen inderdaad ook altijd de cosleeper mee in de begin tijd, maar in d ...
Ja dat zou mij dan nog wat minder uitmaken maar bugaboo zelf zegt dat het niet veilig is ivm de ventilatie. Ze bieden wel zo’n heel onderstel aan voor 180 euro haha! Dan denk ik… misschien puur marketing?
5 maanden geleden
Reactie op Also
Met 5 weken kan het prima in de reiswieg hoor!
Ja? Ook wel gewoon qua veiligheid en ventilatie? Het gaat om 2 nachtjes
5 maanden geleden
Reactie op Njoy1991
Een campingbedje is nog wel heel groot voor zo’n klein baby’tje idd! Wij he ...
Wij hebben een maxi cosi co sleeper, ik ga vanmiddag even oefenen hoe lastig het is om dat ding in en uit elkaar te zetten
5 maanden geleden
Dit is waarom ik voor de maxi cosi Iora co-sleeper ben gegaan. Die neem je best makkelijk mee. Daarna is een camping bedje handig. Mijn moeder heeft vanaf het ledikantje ook alles in huis. Dat vind ik ook erg fijn. Onze eerste heeft daar ook wel eens in de box geslapen toen hij nog klein was .
5 maanden geleden
Reactie op 2001x-~
Oh nog nooit gehoord haha zolang de kindjes niet zo zwaar zijn lijkt me dat ...
Bij ons vertelde ze dat dat niet aanbevolen wordt gezien Bugaboo een houten bodem heeft, dit ademt niet..
5 maanden geleden
Deryan infant babybox hebben wij in de camper heel lang gebruikt. Heel handig inklapbaar ook.
5 maanden geleden
Reactie op L1001V
Ik denk dat het wel per wagen scheelt, wij hebben een Joolz geo3 en daarvan ...
Nee niet bepaald. De randen zijn gemaakt om je kindje ook op te “vangen” de bodem is 9/10 van hout.
Rebreathing is op een aankleedkussen al mogelijk. De omgeving rondom het kindje is belangrijk net als dat je geen bedomrander veilig kan gebruiken. Die zorgen hier ook voor.
5 maanden geleden
https://www.babypark.nl/maxi-cosi-swift-campingbedje-3-in-1.html?color=521&gad_source=1&gad_campaignid=17062321413&gbraid=0AAAAADqk4c_Tz2hkexllUPI7RhRhD8x0R&gclid=CjwKCAjwqKzEBhANEiwAeQaPVbYF-71tygnuvJgTqdOzlzYHR46-qMFmAO_Vhw4EYYlCOfaN55MlERoC_ZAQAvD_BwE
Wij hebben dit campingbedje. Die heeft een “bovenverdieping” voor als je baby nog heel klein is. Later kan dit stuk eruit en is het net als een normaal campingbedje, dus kan je kindje nog lang in slapen! Wij zijn er erg tevreden over.