5 Reacties

gisteren

Heel herkenbaar, bij ons is het ook erg wisselvallig. Ene keer slaapt hij 7 uur maar wordt na een halfuur/uur weer wakker en blijft op tot 21:00 :(
Bij ons gaat ie standaard tussen 21 en 22 naar bed. 🤭 Soms een uitschieter naar 22.30. Hij is nu 24 weken. Hij slaapt dan ook door tot 09:00. Dan wordt ie langzaam brabbelend wakker.

gisteren

Herkenbaar hier! Bij ons is het ook wisselend.. ze heeft hier vandaag ook nog een dutje gedaan van 17 tot 18 en ligt nu vanaf 19:30 in bed en slaapt. Ze wordt vaak dan in de avond nog weer wakker en kijkt dan een beetje rond en wil soms nog wat drinken. Ze is dan helemaal oké in bed en valt dan vaak ook wel weer in slaap. Wat hier nog weleens helpt is om haar in bad te doen, zodat ze lekker kan slapen. Verder geen tips voor je! Ik denk altijd maar… het gaat vanzelf wel weer over of beter. Vooral niet teveel vergelijken met andere baby’s. Dat doen wij als volwassenen ook niet met elkaar.

20 uur geleden

Ik herken het van mijn oudste. Toen heb ik de slaaptijden genoteerd, vaak tussen 17.30/18.00 nog een dutje en dan pas tussen 20/21u naar bed. Naar mate die ouder wordt werd die bedtijd meer richting 18/19u omdat die ook minder dutjes deed overdag. Bij mijn tweede nu, is ze heel anders, ze moet echt om tussen 17.30/18.00 al naar bed anders is ze gewoon te moe.

19 uur geleden

Hier ook kan m om 20 u op bed leggen maar na half uur klaar wakker… dus wakker van 18:00/22:00 en dan naar bed half uur later licht wakker ff aaien en slaapt door tot half 3 snachts voeden en weer door tot half 8 wel vaak wakker