6 Reacties
19 uur geleden
Ik had dat ook maar als je veel bloed ziet en heldere vooral zou ik met spoed laten kijken, maar het is normaal dat je krampen krijg en je zo gaat voelen. Je lichaam is nu heel veel hormonen aan het aanmaken en werkt hard, hopelijk is het niks ergs❤️
19 uur geleden
Buikkrampen horen er in principe bij omdat je baarmoeder gaat rekken en dat doet pijn (net als wanneer het samentrekt bij een menstruatie). Zolang het geen krampen zijn waardoor je helemaal dubbel moet liggen en je geen bloedverlies hebt, is de kans groot dat het goed zit.
Helemaal zeker weet je het pas na de eerste echo
19 uur geleden
Ik ben toevallig net als jou vandaag ook 4 weken en 5 dagen zwanger. Ik zelf heb precies dezelfde symptomen 🤔 voordat ik wist dat ik zwanger was dacht ik ook bij iedere kramp dat mijn menstruatie zou komen, als ik alle informatie op internet moet geloven zijn het normale "klachten" om te ervaren in deze weken. Maar ik snap heel goed dat het angsten geeft vanwege de eerdere miskraam. Heel veel geluk gewenst voor deze zwangerschap!
19 uur geleden
Reactie op GelukkigeLelie108472
Ik had dat ook maar als je veel bloed ziet en heldere vooral zou ik met spo ...
Dit keer heb ik nul bloedverlies! Voor de miskraam vorige keer had ik elke dag wat spotting. Toen was het voornamelijk 3/4 dagen voor de miskraam heeeeele erge buikpijn alsof ik mini weeen had. Nu is het gewoon elke dag af en toe van die krampen, niet fijn! Haha
19 uur geleden
Reactie op Thris
Ik ben toevallig net als jou vandaag ook 4 weken en 5 dagen zwanger. Ik zel ...
Ah gefeliciteerd! Spannend hè! Ja ben nooit echt eerder zwanger geweest (los van laatste keer) dus nu staat buikpijn gelijk aan angst! Het zijn echt van die menstruatie krampen. Ik heb sowieso een lage pijngrens haha! Fijne zwangerschap!❤️