15 Reacties
5 dagen geleden
Hier heb ik voor de kleine man de 360° bekers. Hij vind deze fijner en drinkt daar ook goed uit. Hij is wel bijna 7 maanden.
Flesjes zijn hier een ramp hij bijtbsteeds op de speen ennduwt de speennuit zijn mond met zijn tong. Voor ons zijn deze bekers echt de oplossing
5 dagen geleden
Reactie op Baby-mama4
Hier heb ik voor de kleine man de 360° bekers. Hij vind deze fijner en dri ...
Geef je daar dan ook melk in? Onze man van net 6 mnd maakt ook één strijd van z'n fles, precies wat je zegt; de speen dicht kauwen of hem in zn geheel eruit werken met z'n tong en dan krijg je het er met geen mogelijkheid meer in. Dus ben nu op zoek naar alternatieven om melk aan te bieden 😅
5 dagen geleden
Reactie op xmoo
Geef je daar dan ook melk in? Onze man van net 6 mnd maakt ook één strijd ...
Ja ik heb zelf meerderen bekers ervan. In de ochtend krijgt hij gekoft bv erin. Is wel een anderenkleur dan waar hij water uit krijgt. Hier is het geen enkele probleem. Ik doe natuurlijk geen volle beker geven. Een kwart of halven en help hem ermee.

5 dagen geleden
Wij gebruiken van die siliconen bekers zonder tuitje er op. Ik help hem altijd als hij water drinkt. Hydrofiele doek onder z'n kin om wat er langs gaat op te vangen. Hij had het na een paar keer al door hoe het werkt. Houdt nog niet goed de beker zelf vast, maar het drinken opzich gaat al heel goed!
3 dagen geleden
Munchkin Miracle 360! Bij de eerste poging lukte het ons zoontje al meteen om een paar slokjes water te drinken. Andere merken geprobeerd maar daarbij kreeg hij het niet voor elkaar.
gisteren
Reactie op Baby-mama4
Hier heb ik voor de kleine man de 360° bekers. Hij vind deze fijner en dri ...
Hoe leer je je kindje dst je moet zuigen? Hier gaat die blazen, sabbelen, alles behalve drinken haha
gisteren
Wij hebben een beker met neusuitsparing van Difrax, zodat hij zsm uit een 'gewone' beker kan drinken. Kende het al uit de zorg maar nooit geweten dat ze eigenlijk voor babytjes waren haha :)
gisteren
Reactie op Claudiavb13
Hoe leer je je kindje dst je moet zuigen? Hier gaat die blazen, sabbelen, a ...
Oke, ja mijn zoontje deed eigelijk meteen eraan zuigen. Misschiens eens geven waneer hij/zij de fles eigelijk krijgt en dan op die beker laten zuigen? Dat heeft bij mij dochter toen geholpen. En door de beker als een fles vast te houden en waneer de kleine er dan aan zabbelt komt uit die wat ik heb wel drinken.
Ohja mijnnzusje heeft haar kindje het geleerd door op de silicone stukje waar de kleine drinkt een beetje pindakaas gesmeerd. Zo snel haar kindje dat innhaar mindje kreeg ging ze meteen zuigen en leerde ze dat er drinken uit die.beker kwam. Naar 2x dat zo doen dronk haar klein zo uit de beker .
gisteren
Reactie op Emelyu
Ik heb dus deze maar hij ruikt zo chemisch plastic achtig! Is dat bij deze ...

Nee die wat ik heb. Ruikt totaal niet. Misschiens even in wat milde citroen water leggen? Dat helpt wel eens om de geur eruit te krijgen. En erna goed met lauw warm water naar spoelen. Dat doe ik zwz geregeld. Ook met de flesjes. Citroen verwijder naren geuren maar maakt de beker ook goed schoon en vetvrij.
13 uur geleden
Reactie op Baby-mama4
Oke, ja mijn zoontje deed eigelijk meteen eraan zuigen. Misschiens eens ge ...
Haha die Pindakaas is wel slim. De kleine krijgt nog borstvoeding, dus die flestruc gaat denk ik niet werken. Als die de fles krijgt houdt die hem ook nog niet zelf vast haha
13 uur geleden
Reactie op Claudiavb13
Haha die Pindakaas is wel slim. De kleine krijgt nog borstvoeding, dus die ...
Flestruc is dat u hem zelf als een fles vast houd. Zodat het water in de dop komt. Als u kindje er dan op zabbelt of zuigt krijgt hij het vanzelf binnen. Mijn zoontje krijgt ook bv en weigert sinds kort alle flessen. Vandaar deze beker hij houd hem ook nog niet zelf vast. Ik zet hem in de stoel of op mijn schoot en geef hem de beker en ondersteun dan de onderkant van de beker of houd hem onder de handvatjes vast. Dit werkt hier wel goed.
Ja die pindakaas helpt ook wel goed. Als u kindje er geen allergie voor heeft. Maar kan ook zijn dat het gewoon nog tevroeg is voor u kindje. En hij/zij er nog niet aan toe is.