19 Reacties
6 maanden geleden
Wij hebben al jaren de pampers aqua, vaak in de aanbieding via bol.com of wehkamp! Nog nooit luieruitslag gezien en goede vochtige doekjes!
6 maanden geleden
Dat verschilt volgens mij heel erg per persoon! Ik heb veel uitgeprobeerd en vind de witte goedkope verpakking altijd het fijnst, die zijn goed nat en vegen daardoor makkelijk. De paarse van de Kruidvat vond ik ook prima inderdaad! Ik heb nu voor de zekerheid weer een pak met waterdoekjes gehaald, voor als de baby niet goed reageert op de andere doekjes, maar vind die over het algemeen vaak niet zo fijn.
6 maanden geleden
Oeh wij hebben er zoveel gehad, en elke keer wanneer ik dacht tevreden te zijn ging de geur van de doekjes me zo erg tegen staan of toch de billetjes die er niet helemaal fijn op gingen, maar denk dat t kind afhankelijk is.
Heb waterwipes gehad, de waterdoekjes van pampers maar daar konden de billetjes niet tegen. Toen kruidvat merk sensitieve en daarna met lotion maar geur ging niet lekker, associeert het op een gegeven moment met poep 😂. beregoede doekjes van de AH heel lang gehad maar ook niet helemaal, soms erg droog geworden en dan zijn billen afvegen niet echt heel prettig.. Zwitsal geur vind ik echt verschrikkelijk.
En toen.... pampers sensitives, voor m'n gevoel geurloos, zijn echt goed nat waardoor poep heel makkelijk weg te vegen is én geen uitslag meer gehad. Tot nu toe al best een lange tijd happy mee 😊
6 maanden geleden
Haha, al zoveel verschillende aanbevelingen. 😜 Maar ik zweer bij Waterwipes. Andere merken vond ik snel uitdrogen of teveel ingrediënten bevatten, waardoor er irritatie ontstond. Het beste kun je gewoon een paar pakken van verschillende merken kopen en uitproberen wat je het fijnste vindt. 😊
6 maanden geleden
Ik heb ongeveer 6 verschillende gekocht en ga de komende tijd uittesten welke ik het fijnste vind.
6 maanden geleden
Ik heb een studiedag gehouden met mezelf (artikelen gelezen en consumentenbond gids schadelijke stoffen)
Ik kom uit op bon bébé waterdoekjes. Geen plastic, geen parfum, geen alcohol. Wel nat en goede prijs.
6 maanden geleden
Ik kreeg van 2 vriendinnen die beide in maart zijn bevallen dat die van de Kruidvat (sensitive) de beste zijn. Heb dus daar ingeslagen en hopen dat zij volledig gelijk hebben
6 maanden geleden
Ik zweer al jaren bij de adviezen van SproedOnline en ga die ook voor mijn baby volgen :) https://sproetonline.nl/beste-baby-billendoekjes/
6 maanden geleden
https://www.bol.com/nl/p/smartkids-billendoekjes-12-x-60-stuks/9200000057640983?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Zitten helemaal geen schadelijke stoffen in en voor verantwoorde doekjes volgens mij zeer goed geprijsd :)