19 Reacties

6 maanden geleden

Ik vind die paarse pakjes van Kruidvat het fijnste de lotion

6 maanden geleden

Wij hebben al jaren de pampers aqua, vaak in de aanbieding via bol.com of wehkamp! Nog nooit luieruitslag gezien en goede vochtige doekjes!

6 maanden geleden

Dat verschilt volgens mij heel erg per persoon! Ik heb veel uitgeprobeerd en vind de witte goedkope verpakking altijd het fijnst, die zijn goed nat en vegen daardoor makkelijk. De paarse van de Kruidvat vond ik ook prima inderdaad! Ik heb nu voor de zekerheid weer een pak met waterdoekjes gehaald, voor als de baby niet goed reageert op de andere doekjes, maar vind die over het algemeen vaak niet zo fijn.

6 maanden geleden

Oeh wij hebben er zoveel gehad, en elke keer wanneer ik dacht tevreden te zijn ging de geur van de doekjes me zo erg tegen staan of toch de billetjes die er niet helemaal fijn op gingen, maar denk dat t kind afhankelijk is. Heb waterwipes gehad, de waterdoekjes van pampers maar daar konden de billetjes niet tegen. Toen kruidvat merk sensitieve en daarna met lotion maar geur ging niet lekker, associeert het op een gegeven moment met poep 😂. beregoede doekjes van de AH heel lang gehad maar ook niet helemaal, soms erg droog geworden en dan zijn billen afvegen niet echt heel prettig.. Zwitsal geur vind ik echt verschrikkelijk. En toen.... pampers sensitives, voor m'n gevoel geurloos, zijn echt goed nat waardoor poep heel makkelijk weg te vegen is én geen uitslag meer gehad. Tot nu toe al best een lange tijd happy mee 😊

6 maanden geleden

Ik ben fan van Waterwipes! Maar zoals je kunt zien in de reacties verschilt het gewoon per persoon of per kind wat goed werkt. Op luieraanbiedingen.net kun je zien waar jouw favo merk luiers of babydoekjes in de aanbieding zijn 😊

6 maanden geleden

Zwitsal met paarse en kruitvat paars

6 maanden geleden

Pampers sensitive

6 maanden geleden

Haha, al zoveel verschillende aanbevelingen. 😜 Maar ik zweer bij Waterwipes. Andere merken vond ik snel uitdrogen of teveel ingrediënten bevatten, waardoor er irritatie ontstond. Het beste kun je gewoon een paar pakken van verschillende merken kopen en uitproberen wat je het fijnste vindt. 😊

6 maanden geleden

Zwitsal sensitive ☺️ nu over op Kruidvat sensitive zoontje is net 2 en krijgt geen uitslag meer ☺️ hopelijk de baby ook niet straks

6 maanden geleden

In 2019 heeft de consumentenbond hier een onderzoek naar gedaan. Zullen vast wat ingrediënten aangepast zijn intussen en er zijn nieuwe merken/soorten op de markt maar ik haal sowieso niet wat met rood is aangegeven

6 maanden geleden

Ik heb ongeveer 6 verschillende gekocht en ga de komende tijd uittesten welke ik het fijnste vind.

6 maanden geleden

Waterwipes, ik vind het belangrijk dat er geen schadelijke ingredienten inzitten. Je zou verwachten dat dat in babyspul niet zit, maar helaas. Gebruik zelf dus waterwipes, ook bij mn eerste en naïf en dat soort merken

6 maanden geleden

Ik heb een studiedag gehouden met mezelf (artikelen gelezen en consumentenbond gids schadelijke stoffen) Ik kom uit op bon bébé waterdoekjes. Geen plastic, geen parfum, geen alcohol. Wel nat en goede prijs.

6 maanden geleden

Bij nr1 veel gratis pakken geprobeerd, blijven hangen op de kruidvat sensitive (blauwe doos). Nu voor nr2 gaan we ook voor de kruidvat sensitive doekjes.

6 maanden geleden

Ja veel keuze hé. Ik heb nu 2 verschillende met zo min mogelijk ingrediënten. Vind ik een fijne gedachte. 1 van Huggies en water wipes

6 maanden geleden

Pampers en dan de kokos variant is heel fijn en de water doekjes van de action

6 maanden geleden

Ik kreeg van 2 vriendinnen die beide in maart zijn bevallen dat die van de Kruidvat (sensitive) de beste zijn. Heb dus daar ingeslagen en hopen dat zij volledig gelijk hebben

6 maanden geleden

Ik zweer al jaren bij de adviezen van SproedOnline en ga die ook voor mijn baby volgen :) https://sproetonline.nl/beste-baby-billendoekjes/

6 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/p/smartkids-billendoekjes-12-x-60-stuks/9200000057640983?referrer=socialshare_pdp_androidapp Zitten helemaal geen schadelijke stoffen in en voor verantwoorde doekjes volgens mij zeer goed geprijsd :)