39 Reacties

10 maanden geleden

Hema!!!

10 maanden geleden

Hema! Dan nog het liefst de bamboe/meegroei. Die zijn zooo fijn en goed. Afhankelijk van het seizoen zijn ze met lange of korte mouwen verkrijgbaar

10 maanden geleden

H&M of hema

10 maanden geleden

Hema😍😍😍 ik hou van hema rompers

10 maanden geleden

Reactie op Bysaa

Hema! Dan nog het liefst de bamboe/meegroei. Die zijn zooo fijn en goed. Af ...
Allright ik ga meteen kijken! Die zijn nu in 30% korting (meant to be?!)

10 maanden geleden

Reactie op GestoofdeBoom305713

Je hoeft ze eigenlijk nooit buiten kortingen te kopen ☺️☺️ super fijn

10 maanden geleden

Haha ja klopt. Ik heb er net ook wat besteld. De bamboo meegroeirompers!

10 maanden geleden

Omslag rompers van bamboe van de HEMA vond ik echt ideaal!

10 maanden geleden

Reactie op N1NA30

Haha ja klopt. Ik heb er net ook wat besteld. De bamboo meegroeirompers!
Heb je dan met korte of lange mouwtjes besteld? Ik vind het zomer aanbod precies nog wat tegen slaan?

10 maanden geleden

Hema! H&M rekt snel uit Prenatal niet genoeg strech

10 maanden geleden

Hema of Zeeman.

10 maanden geleden

Hema vind ik super, maar niet de ‘goedkopere’ in multipack, die zijn hier na een paar keer dragen al stuk. Wel degene die je loskoopt en wat duurder zijn. Bij prenatal de wat duurdere gaan hier ook goed mee. Ik gooi alles in de droger, als de spullen dat niet aankunnen komt het er niet meer in😅.

10 maanden geleden

Reactie op Lisa199555

Hema vind ik super, maar niet de ‘goedkopere’ in multipack, die zijn hier n ...
Dit is niet mijn ervaring met de multipacks. Maar wel dat ze wat mindere kwaliteit zijn dan de bamboe en losse

10 maanden geleden

Heb deze gebruikt vanaf maat 56 tot en met 92 (tot ze zindelijk werd) en in bijna alle kleuren gehad. Ik vond dit de mooiste en fijnste rompers. Ook heel leuk als je alleen een romper draagt met een bodywarmer bijvoorbeeld door de ribstof. Ze zijn van HM dus denk niet dat ze duurzaam geproduceerd zijn maar ze zijn wel nog zo goed dat we alle ‘oude’ hergebruiken voor onze tweede dochter. Ontelbare keren in de wasmachine en droger gehad. https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0993598013.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NL_DUT_GOO_SH_Kids_BRA_Branded_SHOPV2_All_LOW_pi_NLG11ANK3AA213&utm_term=&gad_source=1&gbraid=0AAAAADvrmzQ4Qeiw6GLjfSiA_aikUU0B9&gclid=CjwKCAiAiOa9BhBqEiwABCdG8xbKk9gAzXp1Ha9lvAD5wp_K6AbBCXbpaNVLplItB-6NdUUXYtDSSBoCwfoQAvD_BwE

10 maanden geleden

Reactie op himan

Heb deze gebruikt vanaf maat 56 tot en met 92 (tot ze zindelijk werd) en in ...
Wij gebruikte deze ook! Super fijn, veel strech!

10 maanden geleden

Ik vind bij de HEMA de normale katoenen rompers wel vrij klein vallen. Voor de rest prima. De bamboe meegroei vallen wel goed op maat en mss zelfs wat ruim. Sowieso rekken die veel meer. Mijn jongste draagt qua kleding nu 92 en de grootste maat normale rompers is 98/104 en die vind ik al best krap zitten. De bamboe meegroei in 98/104 zijn nog wel ruim.

10 maanden geleden

Reactie op Minie0303

Wij gebruikte deze ook! Super fijn, veel strech!
Ja he! Destijds in de oude geboortegroep deze rompers als tip gehad. Er staat trouwens nu 14,99 voor 3 stuks als normale prijs terwijl ik er altijd 19,99 voor heb betaald dus het is nu standaard 5 euro goedkoper😏

10 maanden geleden

De bamboe meegroeirompers van de hema! Maar vond voor de eerste weken ook de overslagrompers (die goedkope witte) van de hema ook erg fijn

10 maanden geleden

Ik vind zelf die van meegroei rompers van de Hema heel fijn.

10 maanden geleden

Heb je dan met korte of lange mouwtjes besteld? Ik vind het zomer aanbod pr ...
Wel met lange mouw. Heb ook wat grotere maten gekocht al. Zijn echt ideaal. Gebruik ze veel veel ook voor mijn zoon