8 Reacties

5 maanden geleden

Hier is het na week 38 juist andersom gegaan: de baby is heel rustig, beweegt minimaal. Maar alles is oké. Dat is ook wennen! Misschien is je kindje bezig met indalen?

5 maanden geleden

Reactie op Super Banaantje

Hier is het na week 38 juist andersom gegaan: de baby is heel rustig, bewee ...
Dat zal dan ook weer wennen zijn voor jou idd! Gyn zei dat de baby al is ingedaald, dus dat is het denk ik niet? Heb wel last van harde buiken. Naja misschien dat het over een paar dagen wat rustiger wordt..

5 maanden geleden

Ik had met 37+3 opeens dat het van 24/7 bewegen/schoppen/schuiven/porren naar ruim 12u nagenoeg geen meer beweging ging, toen had ik toch wel ff paniek. Alles gelukkig goed en eenmaal aan de ctg had meneer weer zn oude bewegingspatroon, dus ik ben de shoppen enzo nu maar voor lief Hahahah

5 maanden geleden

Heel druk vooral avonds, ik voel echt voeten aan de zeikant van mijn buik. Probeer het soms een beetje tegen te drukken anders doet het zeer

5 maanden geleden

Reactie op Super Banaantje

Hier is het na week 38 juist andersom gegaan: de baby is heel rustig, bewee ...
Dat heb ik ook… moest er ook even aan wennen. Ben ook nog ctg geweest en alles was goed dus ik vertrouw er maar op dat het goed is allemaal en dat ze wat minder druk en andere bewegingen maakt.

5 maanden geleden

Nu 38+6 en ook een heel drukke baby! De hele dag door, maar precies als ik m’n kussen aanraak, gaat hij pas echt helemaal los. Tot het pijnlijke aan toe, lig mede daardoor heel lang wakker, helaas ook al weken slechte nachten en erg vermoeid. Laatste loodjes.. 😊

5 maanden geleden

Reactie op AanstekelijkeReiger818008

Nu 38+6 en ook een heel drukke baby! De hele dag door, maar precies als ik ...
Ik heb precies hetzelfde! We moeten het maar voor lief hebben ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Tessa🩵

Ik had met 37+3 opeens dat het van 24/7 bewegen/schoppen/schuiven/porren na ...
Hier hetzelfde. Ik krijg er de zenuwen van als ‘ie zo weinig beweegt, nadat het eerst zo’n druktemaker was. Maar afgelopen woensdag een ctg gehad waarop alles goed was. Dus die zenuwen moet ik maar zien te verdragen denk ik… Succes iedereen!