3 Reacties

15 uur geleden

Nou, niet! 🥲 Als ik me soms alleen al omdraai, voel ik een golf van misselijk opkomen. Dus ik geef er maar aan toe en heb het sporten (gym) even gestopt. Ik hoop in trimester 2 dat ik me beter voel en het sporten weer kan oppakken. Dus sorry, geen tips maar vooral herkenning 😅

14 uur geleden

Ik doe ook aan wedstrijdzwemmen maar vanavond weer een uurtje gezwommen en kotsmisselijk en ontzettend moe gelijk. Dat sla ik denk ik eventjes over voorlopig.. dus of ik meld me ziek, of ik doe af en toe een uurtje. Ik heb het overigens vandaag wel aan alleen de hoofdtrainer verteld zodat in ieder geval 1 iemand er rekening mee houdt.

één uur geleden

Hier ook vooral herkenning ipv tips. Ben ook erg sportief en doe normaal vanalles (gym, hiit, skeeleren, wielrennen, yoga) maar op dit moment ben ik al trots als ik mezelf naar buiten heb gesleept voor een wandeling. Had me echt voorgenomen te blijven sporten maar het lijkt fysiek gewoon er echt even niet in te zitten. Goede hoop dat in het tweede trimester ik er weer tegenaan kan, ik wil echt fit blijven! Sterkte en succes 🍀