29 Reacties

25 dagen geleden

De eerste keer hadden we het over Ukkie. Dat is helaas een miskraam geworden waardoor ik hem niet wil hergebruiken. “Want dat was ukkie” 😊 Nu hebben we het meestal over Hummeltje 😂

25 dagen geleden

We noemen hem peanut 🤣

25 dagen geleden

Gewoon baby :)

25 dagen geleden

Onze dochter noemde we Shenkie.

25 dagen geleden

Tot nu toe baby’tje, wie weet veranderd het nog.

25 dagen geleden

Reactie op Geeb89

De eerste keer hadden we het over Ukkie. Dat is helaas een miskraam geworde ...
Ah wat een lieve namen🥰

25 dagen geleden

Wij hielden steeds het stuk fruit of groente aan wat deze app bij het aantal weken aangaf. Zo wisselde de bijnaam van onze dopewrt naar de kleine banaan of de mini meloen, enzovoorts

24 dagen geleden

Sjaak 😂

24 dagen geleden

Bobby !😁

24 dagen geleden

Frummeltje! Als we wat verder zijn veranderd dat misschien nog. Want dit klinkt wel heel klein 😇

23 dagen geleden

Maantje, we hebben een terugplaatsing gehad en het embryo leek op een mooie volle maan🥹

23 dagen geleden

Die van ons heeft de working title Pietje gekregen😅

22 dagen geleden

Vorige baby noemde we vanaf het begin af aan al Guusje. Na 30 weken wilden we hem bijna echt zo noemen, omdat we zo aan de naam waren gehecht 🤭

22 dagen geleden

😅 Pukje vooral maar ook sjakie en inimini

21 dagen geleden

Week vier was zoutkorrel, nu week 5 en we noemen de baby visfriet 😜 (afgesproken om iedere week een nieuwe naam te geven)

21 dagen geleden

Reactie op Herfstzonnetje

Bobby !😁
Tijdens onze eerste zwangerschap noemden we de kleine Bobje 🥰 (baby Bobje). Nu nog geen naam, nog te vroeg voor ons hahaha

21 dagen geleden

Olijfje

21 dagen geleden

Wij gebruiken pinda. Een vriendin van mij gebruikte dat om te informeren over hoe het ging en die blijft plakken denk ik 🤭

20 dagen geleden

Frummeltje

20 dagen geleden

Wij gebruiken ukkie 🤣