30 Reacties
vorig jaar
Flesje van avent , sokjes, pindakaas, spa blauw, knijpfruit, pampers, speentje, babydoekjes, sudocreme, en een speentje. Ook heb ik het pakket van de kruidvat opgehaald ook echt de moeite waard heel leuk pakket die zou ik ook zeker aanvragen
vorig jaar
Reactie op MoedigeBos070040
Flesje van avent , sokjes, pindakaas, spa blauw, knijpfruit, pampers, speen ...
Kruidvat is echt de allerbeste. Kost je een cent en dit echt vol met handige en leuke dingen. Weet niet of het de €60 waard is die ze noemen maar er zit nauwelijks reclame in en veel spullen
vorig jaar
Oké! Heb m ook net gehaald! Best een leuk pakket. Het (betaalde) pakket van de ETOS vond ik wel leuker. Nu die van Kruidvat nog ophalen. Hebben jullie nog andere leuke tips?
vorig jaar
Reactie op Loes2311
Ik heb die van babydump net opgehaald

Oeh die is ook leuk! Is dat een invul boekje?
VRIEND
vorig jaar
Reactie op GlimlachendeVuurwerk937512
Oeh die is ook leuk! Is dat een invul boekje?
Ja klopt..kan je foto's in kwijt voor bijvoorbeeld de eerste vakantie of eerste keer naar buiten, maar ook opschrijven op welke datum hij/zij voor de eerste keer zijn hoofd op tilde of de eerste geluidjes maakte.
vorig jaar
Reactie op Joleintje
Ik heb het pakket ook aangevraagd van de kruidvat. Krijg je bericht wanneer ...
Ik had een mail in ongewenste mail zitten, daar kan je op klikken en dan kan je het ophalen in de winkel of thuis laten bezorgen. Het is een soort “product” wat dan in je winkelwagen zit en 0.01 cent kost!
vorig jaar
Reactie op AgnesBw
Hoe heet dit pakket? Ik kan het niet vinden in mijn etos
vorig jaar
Dit zat in mijn kruidvat box. Ik kreeg ook eerst geen mail en heb het toen via de klantenservice geprobeerd

vorig jaar
Reactie op kaarintjee
Dit zat in mijn kruidvat box. Ik kreeg ook eerst geen mail en heb het toen ...

Dit is mijn kruidvatbox

vorig jaar
Reactie op MoedigeBos070040
Dit is mijn kruidvatbox

Hij ziet er wel hetzelfde uit 😊
vorig jaar
Reactie op kaarintjee
Hij ziet er wel hetzelfde uit 😊
Jaa was hem ook al aan t vergelijken indd 😋