17 Reacties
vor 8 Tagen
Ja hoor, ik had dat bij de voorlaatste keer ik zwanger was enorm veel hoesten en veel bloedverlies gehad. Iedere keer controle gehad bij gynaecoloog en was telkens niks ergs met de baby. Dus komt waarschijnlijk wel van hoesten
vor 8 Tagen
Reactie op S4396
Was het toen ook rood echt alleen bij afvegen?
Ja idd was zoiets niet superveel bloed maar wel genoeg om telkens te panikeren
vor 8 Tagen
Reactie op S4396
Bedankt heb tog wel hoop ergens 🤗 hoelang heeft t trouwens geduurd de bloe ...
Paar dagen , maar ik was ook goed ziek en echt zwaar hoesten en denk dat wel 3 a 4 dagen was. En dan maand nadien weer bloed en telkens was alles ok met de baby..
vor 8 Tagen
Reactie op Babychatt
Dat had ik gister bij alleen het afvegen. ‘s avonds 1e keer stolsels. Vanaf ...
Ik denk ook miskraam helaas.. ik heb zelf een pretecho gepland voor strakjes kan echt niet wachten. En je hebt ook wel indd mensen die tog gewoon goede echo krijgen na zoveel bloeding dus het is 50/50 😞
vor 7 Tagen
Reactie op S4396
Hoe gaat het met je nog steeds bloedingen..?
Wat lief dat je dat vraagt. Vandaag is minder dan gister. Ik voel ook weer zwangerschaps klachten die gister weg waren, maar goed het hormoon kan nog in mijn lijf zijn. Ik heb denk ik toch niet echt stolsels gehad, maar wel echt helderrood veel bloed verlies gister. Vk vandaag gebeld en ze zei het kan echt nog zijn dat het goed is, maar ik moet echt afwachten… dat is misschien nog wel t moeilijkste. Kan t niet afsluiten nu..