8 Reacties

9 dagen geleden

Klinkt niet goed... 😞 Ik zit dit moment in dezelfde onzekerheid die neigt naar een miskraam... Is je bloed helderrood?

9 dagen geleden

Oh, wat stom dat het niet vervroegd wordt!! Andere verloskundigepraktijk bellen?

9 dagen geleden

Reactie op Pippi.Kakelbont

Oh, wat stom dat het niet vervroegd wordt!! Andere verloskundigepraktijk be ...
En sterkte natuurlijk 💔

9 dagen geleden

Reactie op JufHeidi

Klinkt niet goed... 😞 Ik zit dit moment in dezelfde onzekerheid die neigt ...
Ahh wat rot ook voor jou! Ik verbaas me over hoeveel het voorkomt als ik zo in het topic lees.. Ja het is helderrood en met stolseltjes, voel nu ook soms iets wat op een licht kramp lijkt maar dat zet niet echt door. Wou dat t snel voorbij was 😢

9 dagen geleden

Reactie op Lisanne.vh

Ahh wat rot ook voor jou! Ik verbaas me over hoeveel het voorkomt als ik zo ...
Dat hoop ik ook voor je, dan kan je weer vooruit kijken 😞 Hoop dat het ook zonder al te veel pijn zal gaan. Sterkte 😢

9 dagen geleden

Ik vind inderdaad ook dat het veel voorkomt als ik dit allemaal lees. Bij mij het zelfde sinds gister 😞

8 dagen geleden

Ik heb sinds gisteren afscheiding bruin roze en soms met een sliert bloed en buikpijn. Tevens nog steeds geen "knaltest" en ben nu al een ruime week overtijd. Ben bang dat 't bij mij ook een miskraam gaat worden 😔

8 dagen geleden

Helaas heb ik dit ook, maandag had ik nog een positieve test helaas sinds gister roze afscheiding en vandaag helaas veel. De verloskundige gebeld die zei bij mij idd ook dat er niks anders op zit dan afwachten😔