9 Reacties
één maand geleden
Kijk het aan en idd bruin of lichtroze is heel normaal! Bij twijfel kan je ook de verloskundige bellen want voor iedereen is het anders, maar een beetje bloedverlies is normaal. Als je op moetiknaardedokter.nl kijkt, zeggen ze dat er pas nood is als je binnen 20 minuten een maandverband moet verwisselen
één maand geleden
Hoi! Ik zit in precies dezelfde situatie. Ik bloed al een week nu en steeds licht bruine druppels. Toen ik de gynaecoloog belde een paar dagen geleden zeiden ze inderdaad dat het niet erg is en nog van de innesteling is, maar ik twijfelde vanochtend ook weer toen het niet vanzelf stopte. Denk door veel verhalen van elkaar te horen dat het wel vertrouwen geeft 😀
één maand geleden
Reactie op JufHeidi
Hoi! Ik zit in precies dezelfde situatie. Ik bloed al een week nu en steeds ...
Ja dat denk ik zeker ook! :) dankjewel voor het delen!
één maand geleden
Reactie op ZinderendeIjsbeer908017
Kijk het aan en idd bruin of lichtroze is heel normaal! Bij twijfel kan je ...
Die site kende ik nog niet, dankjewel! Het was inderdaad eerst steeds bruine druppels, en vandaag heb ik er ook 2 eetlepels bloed bij, eerst om 15u in de middag, en net om 23u ook weer (Sorry voor de rare verwoording 😅). Het is dus niet 20 min achter elkaar, maar ik schrik er wel van, omdat het gewoon echt rood is, net als je ongesteld bent. Ook echt met klodders.. weet niet echt hoe ik het anders moet omschrijven. Ik ga maandag de verloskundige bellen en vragen om advies..
één maand geleden
Reactie op Alies1999
Hooi! Zolang het niet zo hevig wordt als je normale menstruatie is het volg ...
Hoi Alies! Waren het bij jou alleen een paar rode druppels? Bij mij is het bij het afvegen wel echt flink rood, maar niet elke keer. Vandaag alleen 2x bij het plassen, en afgelopen dagen helemaal niet...
één maand geleden
Reactie op Lindsay2024
Hoi Alies! Waren het bij jou alleen een paar rode druppels? Bij mij is het ...
Ja bij mij waren het fel rode druppels. Tot aan de volgende ochtend wel gehad met vegen. Maar niet meer dan dat. Bij jou klinkt het voor mij ook niet zorgelijk. Gewoon in de gaten houden en als je echt je maandverband zou moeten gaan verwisselen na een uurtje zou ik de verloskundige bellen.
één maand geleden
Reactie op Alies1999
Ja bij mij waren het fel rode druppels. Tot aan de volgende ochtend wel geh ...
Heb net een nieuw topic gedeeld, lijkt nu toch meer op ongesteld.. morgen ochtend bel ik de verloskundige