14 Reacties

4 maanden geleden

Ik gebruik frambozen zalf en deze meid heeft echt de allerzachtste billetjes ever! Is ook het enige wat ik altijd gebruik! Zit niks in en is lekker vet, soort shea butter馃槃

4 maanden geleden

Reactie op Rachelderuiter

Ik gebruik frambozen zalf en deze meid heeft echt de allerzachtste billetje ...
Dit deden wij ook toen ook dochter luier uitslag kreeg met ook een paar bloed puntjes. Dit wisselde we af met heel fijne diaper cream van Kenko. Hebben ook 1 avond even de luier uitgelaten om te luchten. Na 1 dacht was het eigenlijk ook weer over

4 maanden geleden

Reactie op Mommyb93

Dit deden wij ook toen ook dochter luier uitslag kreeg met ook een paar blo ...
Topspul dus!! Ook in de liesjes is dit spul heerlijk馃┓ ik heb die van puurgeluk

4 maanden geleden

Onze kraamzorg gaf aan dat we sudocreme moesten vermijden omdat dat juist de huid uitdroogt. Een vette cr猫me zou beter zijn.

4 maanden geleden

Bepanthen babyzalf!

4 maanden geleden

Soms helpt de billen luchten ook wel aan het herstel. Als je zn blauw matje (van je zorgverzekering voor je vealling zitten ze vaak in) op jezelf legt en dan de baby op de buik op je, met de billen in de lucht.

4 maanden geleden

Reactie op Rachelderuiter

Topspul dus!! Ook in de liesjes is dit spul heerlijk馃┓ ik heb die van puurg ...
Ja echt heel fijn!! Wij die van baby natural store, had nu een klein potje en grote Shea butter, beide fijn! Love it !

4 maanden geleden

Ik zou inderdaad Bepanthen baby gebruiken. Wellicht weet je dit al, maar een tip: Wat je ook smeert, niet smeren maar 'inkloppen' en zo weinig gebruiken dat je het niet meer ziet (anders blijft het te 'nat' en gaat het alleen maar verder irriteren). Hoop dat het snel beter wordt!馃馃徏

4 maanden geleden

Bedankt allemaal, ik ga ermee aan de slag 馃グ

4 maanden geleden

Ik zweer bij dokter leenarts billencreme, deze gebruik ik standaard en bij kapotte billetjes advies dokter swaab zinkolie dik smeren, zo blijven de billetjes beschermd omdat dit er bijna niet af te plassen of poepen is. Ik werk bij de huisarts en dit adviseren wij ook de moeders die ons hier mee bellen!

4 maanden geleden

Dr Leenaarts billencreme. Had dit eerder willen weten bij m鈥檔 andere kinderen want dit werkt perfect en smeert super fijn. Ons zoontje poept bijna elke luier dus smeer dit nu elke verschoning en geen rode billen meer 鈽猴笍

4 maanden geleden

Bepanthen baby maakte het bij ons weer erger, sudocrem heeft het weggehaald bij ons. Ik denk gewoon dat ieder babytje overal anders op reageert. Probeer het gewoon allemaal uit en kijk en let goed op waar jouw kleintje goed op reageert 馃┑ bij een vriendin werkt dr leenaerts weer goed, dat had onze volgende optie geweest maar zn kontje is weer helemaal de oude!

4 maanden geleden

Oh en na het afvegen met een billedoekje, even droog deppen met een hydrofiele washandje/doek en dan pas smeren zodat de creme beter aan de huid hecht :) dat hielp bij ons enorm!

4 maanden geleden

Sudocreme werkte bij mijn zoontje ook niet. Bepanthen babyzalf werkt hier fantastisch, een paar keer smeren en hij had geen uitslag meer. De kraamzorg had het er ook over dan ze vaak ziet dat als sudocreme niet werkt de Bepanthen werkt en andersom.