5 Reacties
21 dagen geleden
Ik had gisteren ook bloed weet niet hoeveel weken je bent maar tussen de 4 en 7 weken kan het innestelingsbloeding wezen dit is ook ons eerste
21 dagen geleden
Nou ik bloed nu al 2 weken🤦🏻♀️ eigenlijk sinds ongeveer de ovulatie. Elle dag een inlegkruisje. Mn partner vond eigenlijk dat ik ermee naar de huisarts moest omdat ik sowieso een afwijkende cyclus steeds. Dacht ik gisteren laat ik voor de zekerheid voor mijn afspraak met de huisarts even een zwangerschapstest doen. Bleek ik zwanger?! En ik bloed nog steeds. Misschien stelt je dit een beetje gerust dat het dus kan. De app geeft ook aan dat bloeden tijdens de eerste trimester best normaal kan zijn. Sterkte
21 dagen geleden
Zelfde verhaal bij mijn nu 4+6 . Verloskundige gebeld, je kan niets anders doen dan afwachten. Wel indicatie voor vroege echo met 7 a 8 weken. Dus even afwachten.
Had dit trouwens ook bij mijn eerst zwangerschap en daar bleek uiteindelijk niets aan de hand.
Kan je evt een verloskundige in NL contacten, inschrijven en alvast een echo laten plannen? Of ben je nog maanden op reis?!