5 Reacties

21 dagen geleden

Ik had gisteren ook bloed weet niet hoeveel weken je bent maar tussen de 4 en 7 weken kan het innestelingsbloeding wezen dit is ook ons eerste

21 dagen geleden

Reactie op aukje Damstra

Ik had gisteren ook bloed weet niet hoeveel weken je bent maar tussen de 4 ...
Ik denk 4+5 weken

21 dagen geleden

Reactie op psophia

Ik denk 4+5 weken
Je kan om de dag en test doen om te kijken of ze goed oplopen

21 dagen geleden

Nou ik bloed nu al 2 weken🤦🏻‍♀️ eigenlijk sinds ongeveer de ovulatie. Elle dag een inlegkruisje. Mn partner vond eigenlijk dat ik ermee naar de huisarts moest omdat ik sowieso een afwijkende cyclus steeds. Dacht ik gisteren laat ik voor de zekerheid voor mijn afspraak met de huisarts even een zwangerschapstest doen. Bleek ik zwanger?! En ik bloed nog steeds. Misschien stelt je dit een beetje gerust dat het dus kan. De app geeft ook aan dat bloeden tijdens de eerste trimester best normaal kan zijn. Sterkte

21 dagen geleden

Zelfde verhaal bij mijn nu 4+6 . Verloskundige gebeld, je kan niets anders doen dan afwachten. Wel indicatie voor vroege echo met 7 a 8 weken. Dus even afwachten. Had dit trouwens ook bij mijn eerst zwangerschap en daar bleek uiteindelijk niets aan de hand. Kan je evt een verloskundige in NL contacten, inschrijven en alvast een echo laten plannen? Of ben je nog maanden op reis?!