14 Reacties

10 dagen geleden

Het is bij iedere persoon anders, bij mij was dit een miskraam.. Maar het kan ook innestelingsbloed zijn. Vk bellen die zullen dan wel met je meedenken :) Succes!

10 dagen geleden

Bij mij begonnen mijn 2 miskramen helaas ook zo, maar het kan alsnog vanalles zijn. Zodra je echt stolsels ziet/voelt meekomen is het meestal niet zo goed meer :( Zou de verloskundige bellen, die weten het het beste!

10 dagen geleden

Zelf had ik vorige week ook lichte afscheiding en 2x met afvegen een paar druppels rood bloed. Toen heb ik contact gehad met het ziekenhuis (hier was ik al in behandeling). Die gaven aan dat het lastig zeggen is. Het belangrijkste was wel dat het niet toe nam. Bij mij is het hier ook bij gebleven en heb verder geen bloed meer gehad. Het schijnt dat je voor een miskraam wel wat meer bloed zou hebben dan alleen bij afvegen. Zelf had ik voor de zekerheid maandverband ingedaan, maar hier zat ook niks in. Over exact een week heb ik de eerste echo!

10 dagen geleden

Kan beide zijn, ik had dit ook met 4/5 weken en nu is het bloedrn gestopt en ben nog gewoon zwanger. Miskraam is ook eens gestart met wat afscheiding roze/bruin. Maar toen er bloed kwam was het bij mij wel echt een plas. Hopen en afwachten..

10 dagen geleden

Ik heb het zelfde gehad: heftige krampen en bloedverlies bij het afvegen (heeft ruim een week geduurd). Uiteindelijk met de verloskundige besproken om de echo naar voren te halen naar 6+2. Hier zagen we gelukkig al een kloppend hartje en is alles gewoon (so far) helemaal goed.. 😃. Hoop voor je dat het bij dit bloedverlies blijft en dat je het zelfde nieuws krijgt! ❤️

10 dagen geleden

Reactie op FantastischeMist803578

Ik heb het zelfde gehad: heftige krampen en bloedverlies bij het afvegen (h ...
Ik heb nu wel dat als ik zit op de wc dat er bloed uit drupt best veel..

10 dagen geleden

Losse druppels hoeven nog niets te zeggen.. hopelijk blijft het hier bij

10 dagen geleden

Zou echt even de vk bellen. Kan vanalles zijn, wij kunnen dat vanaf hier niet inschatten

10 dagen geleden

Verloskundige bellen, ik had woensdag en gister erg last van bloed. Heftige krampen ook erbij gehad, vandaag spoed echo mogen doen6+4 dagen en zelfs een kloppen hartje gezien. Ik had waarschijnlijk een wondje aan mn baarmoeder mond. De krampen kan door de zwangerschap zelf komen

10 dagen geleden

Reactie op Xckl

Verloskundige bellen, ik had woensdag en gister erg last van bloed. Heftige ...
Leek het bloed ook alsof je ongesteld was geworden?? Ik twijfel nu of de testen die ik had gedaan vals positief waren? Maar het waren 4 positieve testen dus lijkt me sterk… Hoop op het goede🙏🏼

10 dagen geleden

Reactie op GevoeligeVlakte560214

Leek het bloed ook alsof je ongesteld was geworden?? Ik twijfel nu of de te ...
Vals positief is er eigenlijk niet. Positief is positief. Wat wel kan is dat het in een heel vroeg stadium al mis gaat, 50% zelfs in week 1 en 2 (week 3 en 4 van je cyclus). Dan krijg je alsnog je menstruatie en is het eigenlijk een hele vroege miskraam, ook wel chemische zwangerschap genoemd

10 dagen geleden

Reactie op FantastischeMist803578

Ik heb het zelfde gehad: heftige krampen en bloedverlies bij het afvegen (h ...
Heb jij inmiddels nog steeds bloedverlies ? Bij mij begon het 2 weken terug met een heel mini beetje daarna om de dag ofzo maar nu vanaf afgelopen weekend al elke dag … ik ben afgelopen maandag (en dinsdag want toen stond al de intake maar maandag mocht ik eerder komen omdat ik echt gestrest was ) en toen was alles goed maar was ik wel minder ver dan ik /we dachten (6+6) (nu dus 7+1) bloed komt ook wel in mn maandverband en elke keer met afvegen ene keer bruin andere keer rood soms “slierten” erbij. Hele mini stolseltjes geen buikpijn heel af en toe heel licht zeurende menstruatie gevoel geen pijn. Ondanks een goed echo en dat de vk zei dat het bloed absoluut niet vanuit m’n baarmoeder kwam blijf ik me toch zorgen maken gezien het bloedverlies niet stopt. Ik weet dat dat kan het hoeft niet iets ergs te zijn maar toch .. 🙄

10 dagen geleden

Reactie op Xckl

Verloskundige bellen, ik had woensdag en gister erg last van bloed. Heftige ...
Heb je inmiddels nog last van bloedverlies ?

9 dagen geleden

Reactie op Joy321

Heb jij inmiddels nog steeds bloedverlies ? Bij mij begon het 2 weken terug ...
Ik heb dit nu precies, met afvegen rood bloed en als ik op de wc zit stolsels die eruit druipen.. heel appart. Ben nu 5 weken dus nog geen echo gehad. Ben bang dat het niet goed zit