8 Reacties

18 dagen geleden

Goedenmiddag bloed verlies hoeft niet altijd negatief te zijn en vooral aan het begin van de zwangerschap is het niet zo ongewoon aanwezig er heel veel aan de hand is met je lichaam ik zou het even aan aankijken en niet altijd van het ergste uit gaan hoop dat het je gerust stelt

18 dagen geleden

Ik heb ook echt een week bloedverlies gehad met het idee dat ik ongesteld was, maar het brak inderdaad niet door. Positief is positief dus is een innestelingsbloeding geweest. Gefeliciteerd! 🎉

15 dagen geleden

Het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees. Exact hetzelfde betreft de dagen met spotting voor de start van menstruatie. En ook afgelopen vrijdag voor de zekerheid toch maar een testje gedaan en hartstikke positief! Ik merk wel dat het mij nog heel onzeker maakt…

15 dagen geleden

Reactie op Happymom211

Het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees. Exact hetzelfde betreft de dag ...
Gek he? Snap ik! Ik heb de verloskundige gebeld en die gaf aan dat het idd gewoon van de innesteling kan komen en zolang er geen bloedverlies meer is, zit het vooralsnog goed! Gefeliciteerd! Duimen dat het goed blijft gaan 🤞🏼

15 dagen geleden

Reactie op Kiki_95

Gek he? Snap ik! Ik heb de verloskundige gebeld en die gaf aan dat het idd ...
Precies! Jij ook gefeliciteerd! Wanneer heb je je eerste echo?

15 dagen geleden

Reactie op Happymom211

Precies! Jij ook gefeliciteerd! Wanneer heb je je eerste echo?
29ste! Dus nu de tijd aan het uitzitten 😬 En jij?

14 dagen geleden

Mijn verhaal lijkt ook op jullie verhalen! Ik heb de afgelopen anderhalve week bloedverlies gehad, maar gelukkig is het nu gestopt. Ik heb oplopende testen en voel me echt zwanger. Mijn verloskundige klonk ook positief en ik heb op 23 november een echo. Ik vind het zo spannend! Ik heb 2 miskramen gehad, maar daar liepen de testen heel snel af. Duimen dat het bij iedereen goed mag gaan!

14 dagen geleden

Reactie op Kiki_95

29ste! Dus nu de tijd aan het uitzitten 😬 En jij?
Spannend! Ik de 23e!