Op 6 okt is mijn laatste menstruatie begonnen. Voordat de menstruatie doorzette had ik ongeveer 6 dagen spotting (licht bloedverlies). Dit heb ik de laatste menstruaties vaker. Vorige week op dag 25 van mijn cyclus begon de menstruatiekramp en had ik bij het afvegen licht bloedverlies dus ik wist dat mijn menstruatie eraan zat te komen. Dit bloedverlies hield zo’n 4/5 dagen aan (met name oud bloed) en had geaccepteerd dat het deze maand niet gelukt was. Omdat mijn menstruatie daarna nog niet doorzette deed ik gister (dag 32) even een test en totaal onverwacht werd hij direct knalpositief. Heb een onregelmatige cyclus varierend tussen de 26 en 33 dagen dus had er nog niks achter gezocht. Ik geloof het zelf niet helemaal door de lichte bloeding van een aantal dagen, dit is inmiddels sinds 3 dagen gestopt. Kan dit een innesteling zijn geweest? Op internet lees ik dat het normaliter 2 dagen duurt. Verder ook geen idee hoelang ik zwanger zou kunnen zijn door mijn onregelmatige cyclus. Ik hoor graag jullie bevindingen!