8 Reacties

20 dagen geleden

Heb je wel gevoelige tepels?

19 dagen geleden

Hai! Ik ben veel aan het lezen geweest over kwaaltjes. Wat ik inmiddels begrijp is dat er geen zwangerschap het zelfde is. Iedereen heeft, zeker in het begin, laat van andere kwaaltjes of zelfs nog helemaal nergens last van. Trust the proces, denk ik dan maar. Ik heb overigens ook nog geen last van m'n borsten (4+6). Al wel misselijk en heel erg moe. (En nu dus om 5 uur klaar wakker....). Succes met de omzekerheid

19 dagen geleden

Bij mij begon het met alleen af en toe jeukende tepels. Heb sinds dit weekend pas last van mijn borsten. Ik ben nu 5+6 en ze staan ook niet gespannen oid, waar ik de hele tijd over lees. Ik maakte me daar ook eerst heel druk om, maar probeer heel erg bij mezelf te denken dat iedere zwangerschap anders is.

19 dagen geleden

Reactie op GlimlachendeVuurwerk937512

Heb je wel gevoelige tepels?
Nee haha

19 dagen geleden

Echt geen zwangerschap is hetzelfde.. bij de 1e nergens last van gehad waarvan ik mezelf ook af vroeg of ik werkelijk zwanger was. 2e licht gevoelig en nu bij de 3e kan ik mijn armen amper optillen. Het is niet gevoelig meer maar gewoon pijnlijk 😅

19 dagen geleden

Ik heb ook geen pijnlijke borsten, bij de eerste ook nooit gehad!

19 dagen geleden

Bij de 1e wel heel erg en nu niet

19 dagen geleden

Bij iedereen anders, bij iedere zwangerschap ook anders. Bij de eerste ook geen last gehad. Nu wel veel.