6 Reacties

7 dagen geleden

Ik geef ook nog borstvoeding aan mijn kindje (16 maanden). Ik heb aan de verloskundige gevraagd waar ik extra op moet letten. Zij gaf aan dat ik gewoon moet eten volgens de richtlijnen. Calcium tabletten zijn optioneel, maar hoeven niet perse. Verder geen extra adviezen.

7 dagen geleden

Reactie op SamClaassens

Ik geef ook nog borstvoeding aan mijn kindje (16 maanden). Ik heb aan de ve ...
Oooh dat is fijn! Gaan we gewoon verder waarmee we bezig waren. Zijn jouw borsten ook gevoeliger na het voeden?

6 dagen geleden

Hoi lieve mama’s, ik voed mijn zoontje van 15 maanden ook nog aan de borst. Mijn borsten zijn nog niet extra gevoelig (nu 5+4) maar dit herken ik wel heel erg van tijdens mijn vorige zwangerschap (en ik mijn dochter nog voedde). Zij is uiteindelijk toen ik 4 maanden zwanger was zelf gestopt met drinken, ik had toen ook bijna geen productie meer en zij was al 20 maanden. Ik had/heb wel veel honger en heb hier ook aan toegegeven maar ik eet wel gewoon gezond en gevarieerd.

6 dagen geleden

Mijn voeding hielt ermee op toen ik zwanger was 😔

6 dagen geleden

Reactie op XoxoEva

Oooh dat is fijn! Gaan we gewoon verder waarmee we bezig waren. Zijn jouw b ...
Ja, na het voeden zijn ze wat gevoelig. Soms is het aanhappen wat gevoeliger. Verder nog geen pijnlijke borsten. Ben benieuwd hoelang mijn kindje nog melk wilt omdat vaak kindjes uit zichzelf stoppen tijdens een zwangerschap of omdat de productie ophoudt.

6 dagen geleden

Ik hoop zo dat ik haar alsnog tot 2 jaar kan voeden. Ik ga er hard voor werken, maar op is op natuurlijk.