12 Reacties

8 maanden geleden

Je hebt een matras, en daar bovenop leg je een hoeslaken en boxkleed.

8 maanden geleden

Matras en box kleed erbovenop, lekker zacht voor de baby鈽猴笍

8 maanden geleden

Matras kan ligt wat zachter. Ik heb gewoon 2 of 3 boxkleden die op elkaar liggen. Zelfde haha

8 maanden geleden

Wij hebben een matras in onze box en dan matrasbeschermer en overtrek erover. Misschien gaan we nog een kleed doen maar tot op hede gewoon zo :)

8 maanden geleden

Ik had deze mindfuck pas ook 馃槀 wij hebben ook een boxmatras met overtrek gekocht, daar bovenop kan eventueel nog een boxkleed (maar die vind ik vaak zoooo duur?!)

8 maanden geleden

Reactie op GestoofdeBoom305713

Ik had deze mindfuck pas ook 馃槀 wij hebben ook een boxmatras met overtrek g ...
Ik heb o.a. een van de Wibra en Hema. Dikke prima. Maar Jollein heeft ook mooie. En ik heb een duurdere van Mies & Co.

8 maanden geleden

Ik wist niet eens dat het bestond.. een boxmatras.. onze dochter heeft gewoon op een dikke boxkleed gespeeld/gelegen

8 maanden geleden

Reactie op Tweedekindjeinjuli

Ik wist niet eens dat het bestond.. een boxmatras.. onze dochter heeft gewo ...
Ja de matras is vooral makkelijk als je zegt van ik wil hem/haar zijn dutjes overdag daar laten doen zodat het dichtbij is dan liggen ze comfortabel

8 maanden geleden

Hier al 4x gewoon een boxkleed (en een schapenvachtje)

8 maanden geleden

Reactie op GestoofdeBoom305713

Ik had deze mindfuck pas ook 馃槀 wij hebben ook een boxmatras met overtrek g ...
Ik zou echt eens op Vinted kijken voor boxkleden! Heb er heel wat leuke voorbij zien komen, en heb voor ons hetzelfde boxkleed kunnen scoren waar ik als baby op heb gelegen - nog in super staat.

8 maanden geleden

Heb boxmatras en in begin boxkleed erover heen.. latere leeftijd alleen boxmatras. (Makkelijker met wassen, en is net wat harder waardoor makkelijker is met zitten staan enz.)

8 maanden geleden

Wij hebben gisteren de box gekocht en daar een matrasje bij gehaald en een boxkleed voor daarop