16 Reacties
12 dagen geleden
Heb ik ook gehad, verder geen klachten. Verloskundige raakte er ook niet van in paniek. 27 november heb ik vroege echo dus dan weet ik ook of alles oké is
12 dagen geleden
Heb ik ook, de afgelopen 3 dagen. Varieert beetje van bruin naar roze en soms lijkt het wat roder, allemaal met alleen afvegen. Verder geen pijn/krampen. VK gebeld en die gaf aan dat t niet alarmerend klinkt en vaker voorkomt. Elke zwangerschap is weer anders.
Tip: bespreek t met je verloskundige, ze heeft me voor hoe ver t kan gerustgesteld en mag over 2 weken vroege echo komen halen :)
12 dagen geleden
Ik sinds vandaag ook bloed verlies, vannochtend licht roze en net werd het iets donkerder, verloskunde ook gebeld en die gaf aan dat het wel vaker voorkomt en dat ze zich voor nu nog geen zorgen maken. In de gaten houden hoe het verloopt en of je buikpijn bijv erbij krijgt. Hoe gaat het bij jou?
12 dagen geleden
Ik heb het vandaag ook gekregen bij het afvegen. Alleen nog bruin, niet heel erg veel. Verloskundige gebeld en die gaf aan dat dit bij 40% van de vrouwen voorkomt, maar voor nu een klein beetje gerustgesteld. Heb dit jaar al 2 miskramen gehad dus ben een beetje huiverig ervoor
12 dagen geleden
Reactie op Jlwlsnk
Ik sinds vandaag ook bloed verlies, vannochtend licht roze en net werd het ...
Met mij gaat het nu goed! De laatste paar wc-bezoekjes bij het afvegen echt minimaal. Wel contact gehad met de VK en zij maakt zich idd ook geen zorgen.
Spannende dagen zo!
Gelukkig volgende week zaterdag een echo.
11 dagen geleden
Reactie op Trixietje
Ik heb sinds begin van de 5e week bruine afscheiding, laatste twee dagen he ...
Wat fijn!! Gefeliciteerd!
11 dagen geleden
Reactie op Trixietje
Ik heb sinds begin van de 5e week bruine afscheiding, laatste twee dagen he ...
Inderdaad fijn! Opluchting, ik zit helaas nu in soortgelijke situatie. Mijn vraag: had je ook getest in die tijd? Was je zw. Test nog wel positief? Zou nu 5 weken zw. Zijn, maar afgelopen ma mi bruin/rood bloedverlies, iets minder dan gewone menstruatie.. testen haast negatief op dit moment 😥 weet niet of ik nog kan hopen
11 dagen geleden
Reactie op Beertje 99
Inderdaad fijn! Opluchting, ik zit helaas nu in soortgelijke situatie. Mijn ...
Ik heb een weken indicatortest gedaan op dinsdag, die gaf 2-3 weken aan op zaterdag deed ik hem nog eens en bleef hij op 2-3 weken staan, ik dacht ook echt dat het mis was. Maar de echo gisteren heeft het tegendeel bewezen!
11 dagen geleden
Reactie op Trixietje
Ik heb een weken indicatortest gedaan op dinsdag, die gaf 2-3 weken aan op ...
Oké, dus na het bloedverlies was de test nog wel steeds positief, en tijdens bloedverlies weet je het niet. Mijn bloeding is vandaag (do) wel zo goed als over, dus mamiddag tot do.. en t was dus niet zoveel.. vanmorgen weer getest en test lijkt weer heel lichtroze te zijn... pff.. lastig die onzekerheid