16 Reacties

2 dagen geleden

Ik had bij mijn dochter als bij deze zwangerschap soort menstruatiekrampen in week 4

2 dagen geleden

Bij mij begon het ook met week 4 heb er nogsteeds af en toe last van en sinds vandaag last van mijn onderrug ben nu 5 weken☺️ Wachtend op mijn eerste echo🍀

2 dagen geleden

Ik had vorige week (mijn week 4) vaak kleine steekjes maar meer het gevoel alsof het mn buikspieren waren ofzo heel soms een licht krampje wat voelde als beginnende menstruatiekramp. Schijnt er allemaal bij te horen :)

Reactie op Ylz”🎀

Bij mij begon het ook met week 4 heb er nogsteeds af en toe last van en sin ...
Okee, ja nog bijna 4 weken wachten😅 duurt zo lang dan hè

Reactie op R3bekka

Ik had vorige week (mijn week 4) vaak kleine steekjes maar meer het gevoel ...
Ja ik heb echte krampen soms 5 minuten even wat heftiger en daarna word het ook wel weer minder

2 dagen geleden

Kunnen ook je darmen zijn!

2 dagen geleden

Hoort erbij. Niks om je zorgen over te maken😉🫠

2 dagen geleden

Reactie op BewonderenswaardigeAzuur580714

Okee, ja nog bijna 4 weken wachten😅 duurt zo lang dan hè
Ja kopt voor mij is het iets minder lang wachten ik heb met 7+6 de eerste echo dat is 11 december🍀 Hopen dat alles goed gaat tot die tijd! Wanneer heb jij de echo?

Reactie op Ylz”🎀

Ja kopt voor mij is het iets minder lang wachten ik heb met 7+6 de eerste e ...
18 december

Reactie op MyrandaDjoël

Hoort erbij. Niks om je zorgen over te maken😉🫠
Fijn om te horen

2 dagen geleden

Ik ben vandaag 5 weken en ik heb het ook nog steeds, niet iedere dag maar zeker 4x in de week. Hoort erbij

2 dagen geleden

18 december
Spannend voor je het weet is het zover 🍀

2 dagen geleden

Ik had het ook heel erg, dacht dit kan niet goed zijn maar blijkbaar hoor het erbij

2 dagen geleden

Heb ook echt menstruatie achtige krampjes. Gevoel dat ik iedere moment kan menstrueren. Zit nu op 5+2. Schijnt dat het normaal is, gezien je baarmoeder aan het groeien is

Reactie op Peanuts 🥜

Ik had het ook heel erg, dacht dit kan niet goed zijn maar blijkbaar hoor h ...
Super hoe ver bent u nu?

2 dagen geleden

Super hoe ver bent u nu?
Zeg maar jij hoor 😁 ben nu 4+6 De krampen zijn inmiddels verandert in obstipatie krampen