6 Reacties
3 maanden geleden
Geen ervaring met Bundi, wel een hoop verschilde geprobeerd (love to dream, puckababy, happiest baby, lodger en meyco) en geen een zat strak genoeg zoals de Pacco. Als je echt weinig bewegingsruimte wilt zou ik die aanraden 馃槉
3 maanden geleden
Geen ervaring met Bundi, wel een hoop verschilde geprobeerd (love to dream, ...
Ja die mogen wij helaas niet vanwege onderzoek naar heupdysplasie omdat ik dat als kind heb gehad en is erfelijk! Al zien ze tot nu toe geen signalen
3 maanden geleden
Ja die mogen wij helaas niet vanwege onderzoek naar heupdysplasie omdat ik ...
Hier dezelfde situatie! Zolang je bij de heupen genoeg ruimte overlaat kan de pacco prima volgens mijn consultatiebureau! En anders is die van de happiest baby ook hetzelfde idee maar dan met rits ipv klittenband (behalve dan het stuk waar je de armen vastbind). Die twee werken hier het beste!
3 maanden geleden
Reactie op suzie564
Hier dezelfde situatie! Zolang je bij de heupen genoeg ruimte overlaat kan ...
Oh! Oke, dan ga ik eens even mij erin verdiepen!
3 maanden geleden
Wij hebben beide gebruikt bij onze dochter. Ik vond het heel fijn werken, maar ze had nog redelijk wat beweeg ruimte met haar armen. Nu was zij wel klein voor haar leeftijd en zat de slaapzak dus niet zo strak als zou moeten volgens mij. Het heeft bij ons wel goed geholpen met het afbouwen van het inbakeren! Je zou eend op Vinted kunnen kijken? Stel het werkt niet ben je niet de volle prijs kwijt zeg maar 馃グ
3 maanden geleden
Reactie op NS25
Wij hebben beide gebruikt bij onze dochter. Ik vond het heel fijn werken, m ...
Ja goeie! Ga het zeker eens proberen.