18 Reacties

21 dagen geleden

Ik probeer even zonder, maar anders 1 kopje op een dag.. Ik probeer ook cafeïne vrije thee te drinken 😊

21 dagen geleden

Twee! Of 1 en een cola zero bijv

21 dagen geleden

Caffeine vrije koffies max 2

21 dagen geleden

Je mag 3 kopjes op een dag drinken (tenzij Arabica bonen koffie), decaf mag je max 2 per dag (niet door cafeïne, maar hoge decaf consumptie houdt verband met miskramen blijkbaar), cola zero zit amper cafeïne in maar met alle zoetstoffen en smaakstoffen misschien best 1 of max 2 glazen per dag.

21 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Je mag 3 kopjes op een dag drinken (tenzij Arabica bonen koffie), decaf mag ...
Zelf drink ik 1 a 2 kopjes, want ik heb geen idee wat er uit het koffieapparaat op werk komt, en verder theetjes. Pickwick heeft lekkere fruitthee gemaakt met groene rooibos(heeft geen rooibos smaak) ipv zwarte thee (cafeïne), verder drink ik graag kamille, Honeybush en rooibos.

21 dagen geleden

Ik drink 3 op een dag

21 dagen geleden

Ik drink 1 kopje koffie in de ochtend. Verder veel water of rooibos thee

21 dagen geleden

Ik drink 1-2 koffie op een dag. Wel lastig met thee, aangezien je naast te veel groen en zwart ook niet alle kruiden mag. Even wennen nog hier als hete dranken addict! 😛

21 dagen geleden

Reactie op AanlokkelijkeParel276253

Ik drink 1-2 koffie op een dag. Wel lastig met thee, aangezien je naast te ...
Rooibos thee zit geen cafeïne in, kan je zoveel van drinken als je wil 😁

21 dagen geleden

Kijk eens naar de cafeïnevrije Pickwick. Ik heb de fruit en fruit mix of melange ofzo en nog een super fruit of iets dergelijks.. is allemaal met groene rooibos, dus (altijd cafeïnevrije) rooibos maar smaakloos. Echt fijne theetjes. Gewone rooibos kan ook, kamille mag, honeybush, muntthee, gemberthee, brandnetel. Zou wat alles betreft max 3 koppen aanhouden. Is voor mij genoeg keus in elk geval. De meest voorkomende kruiden die je wil vermijden waren zoethout, venkel, anijs, frambozenblad, kaneel even uit mijn hoofd. Zit wel vaak in bedtime tea en chai.

21 dagen geleden

Ik bestel altijd verse thee op tea bar... Hier hebben ze ook cafeine vrije. Tip van flip 🥰

20 dagen geleden

Max 1 per dag. Het was wennen aan het begin, maar het is nu gewent. Verder zonnatura muntthee of water.

20 dagen geleden

Ik drink max 2 koppen koffie per dag. Vaak is dit latte macchiato of cappuccino. Ik heb nou ook cafeïne vrije rooibos thee gekocht dus dat ga ik ook drinken, lekker in de koude maanden

20 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Kijk eens naar de cafeïnevrije Pickwick. Ik heb de fruit en fruit mix of me ...
Dankjewel voor de tip! Ik ben zelf niet zo’n rooibosfan, maar top dat je deze smaak niet proeft bij groene rooibos. Ga straks nog eens op onderzoek uit in de supermarkt :)

20 dagen geleden

1 koffietje op werk (ma, di en do) en op de andere dagen thuis alleen decaf 1 soms 2!

20 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

En hoe zit het plus plus? Kan ik 2x normale koffie drinken en 1x decaf op een dag? Volgens mij wordt er trouwens overal max 2 gezegd en niet 3, toch?

20 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

En bedoel je ipv tenzij niet “mits”? Dus dat het wél Arabica moet zijn

20 dagen geleden

1 kopje koffie met caffeine per dag. Dan ook even opletten met cola, want daar zit ook caffeine in. Zwangerhap app van het Voedingscentrum is handig. Daar staan dit soort dingen allemaal in.