68 Reacties
16 dagen geleden
Reactie op TessaaZ
De eerste klopt hiermee🥹 ik ben benieuwd! Dan zou dit een meisje zijn🩷 mi ...
Je hebt al een jongen?
Ik heb zelf al 2 jongens en dat klopt ook en nu volgens de kalender een meisje. De jongens willen al jaren een zusje, vooral omdat ze vorig jaar een nichtje hebben gekregen die hier heel veel is en ze er zo gek op zijn. De oudste zegt elke keer dat hij haar graag als zusje had gehad.
13 dagen geleden
Bij mijn zoontje klopt het ik ben benieuwd of het bij de volgende ook klopt zou een meisje moeten worden ☺️
11 dagen geleden
Heb even met chatGPT de berekeningen gedaan en beide mogelijkheden komt er meisje uit 🥰
Ben heeeeel benieuwd of het klopt haha
11 dagen geleden
Reactie op ZonovergotenKlank030971
Heb even met chatGPT de berekeningen gedaan en beide mogelijkheden komt er ...
Lol, hoe heb je dat gevraagd
11 dagen geleden
Reactie op brusjevanmace
Lol, hoe heb je dat gevraagd
Eerst vragen wat ie denkt met mijn leeftijd en maand van conceptie, vervolgens gevraagd of deze manier van uitzoeken klopt met de informatie die hier onder ergens staat over het juist aflezen.
Dus ik gaf iets specifieker het moment van conceptie (de dagen waartussen het gebeurt moet zijn) en vervolgens heeft ie een herberekening gemaakt.
Maar de uitkomst bleef hetzelfde haha
11 dagen geleden
Ik hoor van zoveel mensen dat dit klopt haha. Bij mij een jongen, ben benieuwd! 💙
11 dagen geleden
Een jongetje zegt de kalender en ik zelf denk ook een jongetje. Ik vond dat altijd zo'n gezweef, mensen die zeiden ik voel dat het een jongetje/meisje wordt😅😂 En zelf heb ik nu vanaf het allereerste moment opeens in mn hoofd dat het een jongetje wordt. Heel gek.
We zullen zien. Duurt nog lang voor we het definitief weten :)