68 Reacties

19 dagen geleden

Meisje

17 dagen geleden

Reactie op BMZM

https://www.prokerala.com/kids/baby-gender/chinese-pregnancy-gender-chart.p ...
De eerste klopt hiermee🥹 ik ben benieuwd! Dan zou dit een meisje zijn🩷 mijn vriend zei gelijk nadat we het wisten meisje… to be continued 🤗

16 dagen geleden

Reactie op TessaaZ

De eerste klopt hiermee🥹 ik ben benieuwd! Dan zou dit een meisje zijn🩷 mi ...
Je hebt al een jongen? Ik heb zelf al 2 jongens en dat klopt ook en nu volgens de kalender een meisje. De jongens willen al jaren een zusje, vooral omdat ze vorig jaar een nichtje hebben gekregen die hier heel veel is en ze er zo gek op zijn. De oudste zegt elke keer dat hij haar graag als zusje had gehad.

16 dagen geleden

Bij de eerste klopt het bij ons wel, ben benieuwd of het nu ook klopt

13 dagen geleden

Bij mijn 2 zoons klopt het. Het zou nu een meisje worden volgens de berekeningen 🤍

13 dagen geleden

Bij mijn zoontje klopt het ik ben benieuwd of het bij de volgende ook klopt zou een meisje moeten worden ☺️

13 dagen geleden

Reactie op MiniA

Je hebt al een jongen? Ik heb zelf al 2 jongens en dat klopt ook en nu volg ...
Ja inderdaad een zoontje van nu bijna 14 maanden☺️

13 dagen geleden

Een meisjes 🥰🥰🥰 ik hoop het zo! Dat zou de 15 maanden wachten helemaal waard zijn.

12 dagen geleden

Jongen 😊 zal praktischer zijn hebben al eentje 🤪

12 dagen geleden

Bij mijn eerste was het een jongetje en het klopte! Nu een meisje ben benieuwd 🙈

12 dagen geleden

Hoe bijzonder.. De 1e 2 kloppen.. Meisje - jongen.. deze keer zou ik uitkomen bij een meisje. Nu maar hopen op een gezonde zwangerschap. Jongen of meisje is me om her even 🥰🤩

11 dagen geleden

Meisje!🎀

11 dagen geleden

Heb even met chatGPT de berekeningen gedaan en beide mogelijkheden komt er meisje uit 🥰 Ben heeeeel benieuwd of het klopt haha

11 dagen geleden

Reactie op ZonovergotenKlank030971

Heb even met chatGPT de berekeningen gedaan en beide mogelijkheden komt er ...
Lol, hoe heb je dat gevraagd

11 dagen geleden

Reactie op brusjevanmace

Lol, hoe heb je dat gevraagd
Eerst vragen wat ie denkt met mijn leeftijd en maand van conceptie, vervolgens gevraagd of deze manier van uitzoeken klopt met de informatie die hier onder ergens staat over het juist aflezen. Dus ik gaf iets specifieker het moment van conceptie (de dagen waartussen het gebeurt moet zijn) en vervolgens heeft ie een herberekening gemaakt. Maar de uitkomst bleef hetzelfde haha

11 dagen geleden

Ik hoor van zoveel mensen dat dit klopt haha. Bij mij een jongen, ben benieuwd! 💙

11 dagen geleden

Een jongetje zegt de kalender en ik zelf denk ook een jongetje. Ik vond dat altijd zo'n gezweef, mensen die zeiden ik voel dat het een jongetje/meisje wordt😅😂 En zelf heb ik nu vanaf het allereerste moment opeens in mn hoofd dat het een jongetje wordt. Heel gek. We zullen zien. Duurt nog lang voor we het definitief weten :)

11 dagen geleden

🩵🩵🩵

11 dagen geleden

De eerste bij ons klopt, volgens de berekening verwachten we nu een meisje. Maar wij denken zelf beide een jongetje. Ben benieuwd wat het zal zijn 🥰

11 dagen geleden

Bij mij een meisje!! Stiekem heb ik dat vroeger ook altijd gedroomd dat ik dat als eerste zou willen hebben 🙈