8 Reacties

8 maanden geleden

Ik denk dat je al een heel eind zit met je opzoekwerk! Die cosleeper lijkt me te voldoen aan je verwachtingen, ik zou hem iig zelf nieuw kopen of deze bezorgdheid delen met de verkoper tijdens de aankoop? Mss ook een optie; wij hebben voor slaapjes op locatie een reisbedje gekocht. Ze raden aan je cosleeper met gespjes aan je bed vast te maken voor de veiligheid van je kindje en hierdoor leek het ‘even de cosleeper meenemen’ best een gedoe. Ook kreeg ik de tip om een apart reisbedje te kopen zodat je kindje niet afhankelijk wordt van de cosleeper en daardoor mss zou weigeren in andere bedjes te slapen dan zen eigen cosleeper.

8 maanden geleden

Wij hebben deze, ook gebruikt met onze dochter van september 23, ik ben er heel content over!

8 maanden geleden

Ik heb een cosleeper 2e hands gekocht voor 50 piek op marktplaats, de Novi cosleeper. Kan ook in reflux stand dus perfect!

8 maanden geleden

Wij hebben precies dezelfde co-sleeper gekocht maar ik heb nog geen problemen ontdekt.

8 maanden geleden

Ik was een beetje bang door de gesloten zijkanten en uiteindelijk gekozen voor de Joie co sleeper

8 maanden geleden

Bedankt voor jullie tips! Ga dit weekend maar eens op jacht...🙈

8 maanden geleden

Sowieso niet voor de iora air gaan met open zijkant en die wieg functie, hier zit een productiefout in. Die van ons was schots en scheef. Gelukkig op tijd achter gekomen maar raad die echt af

8 maanden geleden

Wij huren hem voor 65 euro voor 10 weken. Met eventueel extra weken bij te boeken. De Cozee Tutti Bambini die kwam als beste uit de test