26 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op Sabine85

Ik heb het ook. Elke keer dat ik naar het toilet ga ben ik bang om bloed te ...
Ja dat heb ik ook zo erg! Dat ik mezelf gek maak of die symptomen wel of niet afnemen

15 dagen geleden

Ik herken precies wat je schrijft. In juli een miskraam gehad dus nu nog meer gespannen dan de eerste keer. Woensdag mijn eerste echo 🙏

14 dagen geleden

Hallo moeders Ik ben een volle vrouw van me zelf Nu 6 weken zwanger van ons wondertje Is het dan zo dat je veel sneller een miskraam kan krijgen ? Heel bang en onzeker

14 dagen geleden

wij hebben een ongeplande zwangerschap. En hoewel het steeds meer een plekje krijgt en er ook ruimte is voor wat blijdschap (dat was de eerste week heel ver te zoeken door de shock, en iets wat je niet plant komt nooit goed uit) ben ik ook wel veel bezig met: straks leeft het niet als we een vitaliteit echo krijgen (29 november) en word ik van die gedachten ook verdrietig. Het is zo moeilijk en tegenstrijdig allemaal. We hebben er wel voor gekozen om de zwangerschap voort te zetten, maar ik ben nog steeds bezig met het verwerken van het nieuws

13 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ondanks dat deze 3e baby als een echte verrassing kwam, hoort 'ie er nu al helemaal bij. Ik hoop ook continu dat alles goed mag gaan en dat de baby gezond ter wereld mag komen. Ook denk ik dan ik kan toch niet zomaar 3 keer zoveel geluk hebben... Ik krijg mijn gedachten niet verzet ondanks dat ik al 2 gezonde kindjes op de wereld heb mogen zetten.

13 dagen geleden

Heel herkenbaar! Nu 4 weken zwanger na afgelopen maand een miskraam te hebben gehad en afgelopen juni. Ik ben juist elke keer bang als ik buikpijn heb, zoals ik vandaag heb.🍀 de dagen gaan ook zo traag!