6 Reacties
8 dagen geleden
Sorry dat ik het zeg maar als je hem aan voelt komen ga er niet te lang mee rondlopen maar ga naar de huisarts. Een blaasontsteking zelf valt nog mee maar zodra je een nierbekkenontsteking te pakken hebt kan dit gevaarlikk zijn voor je kindje en jezelf.
Voor nu kun je het makkelijkste proberen vitamine c bruistabletten en veel water drinken om het schoon te spoelen.
8 dagen geleden
Je kan in het weekend de huisartsenpost bevallen voor advies aangezien je nu zwanger bent en dan echt geen blaasontsteking wilt :)
8 dagen geleden
Reactie op Zonnetje 2
Je kan in het weekend de huisartsenpost bevallen voor advies aangezien je n ...
Bevallen = bellen haha
8 dagen geleden
Reactie op Zonnetje 2
Bevallen = bellen haha
Op een of andere manier maakt deze opmerking het niet beter 🤣🤣🤣🤣🤣 kreeg al gelijk een soort stress reactie 🤣
8 dagen geleden
Ik snap je bezorgdheid. Toevallig heb ik op dit moment ook een blaasontsteking. Ik ben nu ongeveer 4wkn zwanger en heb nu voor de 2e keer antibiotica gekregen. Het is veilig voor je kindje en je moet zeker niet te lang er mee wachten tot je een nierbekkenontsteking krijgt. Vertel duidelijk aan je huisarts dat je zwanger bent, dan komt het goed❤️ Ik vond het ook lastig, omdat ik weet wat antibiotica ‘kan’ doen bij kinderen. Maar het is niet anders en je blaasontsteking moet verholpen worden !