32 Reacties
23 dagen geleden
Gister ineens zin in echt vettig eten. Bij mijn dochter ook gehad, daar at ik bijna elke dag kroketten, macaroni met kaas of gekookte broccoli. Gister maar toegegeven aan vette friet, vandaag doritos met kaassaus en salsa dip
23 dagen geleden
Reactie op BriljanteVlucht420614
Gister ineens zin in echt vettig eten. Bij mijn dochter ook gehad, daar at ...
Ik krijg hier helemaal honger van hahaha 😂
22 dagen geleden
Ik heb dus nu al zelfde als wat ik al mn zwangerschappen had, zooooveel zin in carpaccio, paling, tonijn, sushi met zalm, gambas en salami 😅😅 vorige zwangerschappen heb ik het wel een paar keer toch stiekem gedaan. maar om daar nu al mee te beginnen lijkt me niet slim dus dat wordt afzien 🤣😅
22 dagen geleden
Ik ben dus echt een zoetkauwer normaal, chocola, snoepjes etc. Maar sinds ik zwanger ben wil ik alleen nog maar hartig eten😅
21 dagen geleden
Normaliter niet zo’n vis eter maar deze week al 3 x witvis en 2 x zalm op het menu. Zo jammer dat tonijn en garnalen niet mag nu.. Tot nu toe is het gezin on board met mijn vis voorliefde maar ben benieuwd hoe lang dat duurt. Nu ik dit typ krijg ik enorme trek in vissticks.
21 dagen geleden
De hele dag constante honger. Max 2 uur zonder wat te eten. Vanochtend fruithapje gemaakt met diverse soorten vers fruit. Super gezond. Wat denk je..? Was niet t juiste en kreeg het niet weg. Een boterham met boterhamworst met augurk ging beter erin🤦♀️ Hartige dingen gaan goed. Kan ook nu om 11 uur al echt zin hebben in warm eten🤣
21 dagen geleden
Hartige dingen! Dus ga sochtends voor het afbakbroodje haha. Nu moet ik wel toegeven dat hartig standaard wel mijn voorkeur heeft 😅
20 dagen geleden
Reactie op zwangerenzo
Ik ben dus echt een zoetkauwer normaal, chocola, snoepjes etc. Maar sinds i ...
Dit heb ik ook!! Hoe ver ben jij?