Ik heb echt continue honger, maar weet telkens niet zo goed waar ik dan zin in heb. Terwijl ik normaal altijd wist wat ik wilde eten. Nu pak ik dus vooral fruit 😅
Ik heb dus echt 0 honger of trek, alles staat tegen. Niet misselijk, dus best vreemd! Ik merkte het aan de drang naar koude melk, dit had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook en het enige wat de hele dag door mijn hoofd spookt zijn de carbonara noodles van Buldak😅
Ik moest en zou donderdagavond een kapsalon hebben als avondeten. Tot het onredelijke toe. We wisten toen nog niet dat ik zwanger ben, maar het verklaart een hoop 🤣🤣🤣
Erwten en appelmoes kan ik de hele dag eten,en bijna alles wat ik kook gooi ik ze erin. Mijn man heeft een hele vooraad potten Erwten en appelmoes gekocht. 🤣🤣
Ik zei gisteren nog neee ik ga netjes mandarijntjes en appels eten. Grapje natuurlijk. Want de laatste week ben ik dus verslaafd aan bonbonbloc en kaasstengels.
Ik heb ineens de hele tijd zin in broodjes met gesmolten kaas uit de magnetron 🙈 Dit eet ik normaal echt nooit. Gisteravond zelfs om 22.00 nog gegeten.