75 Reacties

5 dagen geleden

Kaas en kroketten. Zelfde als de vorige keer 🤣

5 dagen geleden

Ik heb echt continue honger, maar weet telkens niet zo goed waar ik dan zin in heb. Terwijl ik normaal altijd wist wat ik wilde eten. Nu pak ik dus vooral fruit 😅

5 dagen geleden

Spek🤣

5 dagen geleden

Ik heb dus echt 0 honger of trek, alles staat tegen. Niet misselijk, dus best vreemd! Ik merkte het aan de drang naar koude melk, dit had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook en het enige wat de hele dag door mijn hoofd spookt zijn de carbonara noodles van Buldak😅

5 dagen geleden

Alles met joppie saus is ineens megaaa lekker. Chips, kaas, knakworst als er maar joppie bij zit hahah 😭

5 dagen geleden

Ik moest en zou donderdagavond een kapsalon hebben als avondeten. Tot het onredelijke toe. We wisten toen nog niet dat ik zwanger ben, maar het verklaart een hoop 🤣🤣🤣

4 dagen geleden

Erwten en appelmoes kan ik de hele dag eten,en bijna alles wat ik kook gooi ik ze erin. Mijn man heeft een hele vooraad potten Erwten en appelmoes gekocht. 🤣🤣

4 dagen geleden

Alles met chocola 😂

4 dagen geleden

Beschuit met hagelslag 😂

3 dagen geleden

Gebakken ei met ketchup. Ik at dit voor mijn zwangerschap nooit 🤣. Ik probeer gezond te eten maar ik krijg soms groenten echt niet weg.

3 dagen geleden

Ik heb net vissticks weggebunkert 🤣 eet ik normaal nooit hahaha

3 dagen geleden

Loempia’s van de kraam met zoete saus

3 dagen geleden

Ik zei gisteren nog neee ik ga netjes mandarijntjes en appels eten. Grapje natuurlijk. Want de laatste week ben ik dus verslaafd aan bonbonbloc en kaasstengels.

3 dagen geleden

Reactie op Lara Smith

Ik heb heel veel zin in friet, en verse koude sapjes hahahaha
Ik heb dit dus ook met frietjes hahaha

3 dagen geleden

Elke dag zin in friet 😫

3 dagen geleden

Kikkers en muizen en rollen stophoest, maar die mag je helemaal niet zo veel 🤦🏽‍♀️

3 dagen geleden

Reese’s peanut butter cups, ik krijg gewoon tranen in mijn ogen als ik eraan denk. Hormonaal dagje.

3 dagen geleden

Ik ben normaal echt van de snoep, nu heb ik alleen zin in hartig 😂 En natuurlijk alles wat niet mag, zoals droge worst

3 dagen geleden

Ik heb ineens de hele tijd zin in broodjes met gesmolten kaas uit de magnetron 🙈 Dit eet ik normaal echt nooit. Gisteravond zelfs om 22.00 nog gegeten.

3 dagen geleden

Kaas met joppiesaus 😅😅