119 Reacties
6 dagen geleden
Ik heb dus zoveel zin in noodles maar volgens mij het is zo slecht. Van die indomie 馃槀
6 dagen geleden
Gekookt ei en dan goed heet, net uit de pan.. en dat terwijl ik dit dus nooit at voor m鈥檔 zwangerschap 馃ぃ
6 dagen geleden
Reactie op Blijeitje93
Oeeeh. Die prince koekjes! Oh geen goed topic voor mij. Nu heb ik daar ook ...
Waren ze ook nog uitverkocht bij de Dirk van de week. Om het goed te maken waren ze vandaag in de aanbieding 馃槀 馃い
6 dagen geleden
Waterijs! En poffertjes/pannekoeken. Loempia鈥檚 hahahaha alles
6 dagen geleden
Gekookte eieren met veeeeel zout. En crackers met kaas komkommer en aromat馃槀
5 dagen geleden
Het lijkt sinds deze week ineens elke dag wat anders en soms geen idee in wat maar dan wil ik wel eten. En het is eigenlijk allemaal anders dan ik normaal eet馃槀
Boterham met veel roomboter en pindakaas eet dat normaal nooit, broodje gezond van tankstation, snoep en eet ik normaal ook niet.
En met avond eten heb ik telkens gwn geen idee waar ik zin in heb馃槀 ik ben helemaal in de war
4 dagen geleden
Heb elke x wel iets anders nu heb ik ontzettend trek in een lekkere pizza salami met knoflook saus... Ik verdien het heb heel de week alleen maar gezond gegeten 馃槱!! Me lijf schreeuwt om pizza salami met knoflooksaus. Ik ga er zo een bestellen!
3 dagen geleden
Autodrop, dan vooral de aardbeien smaak 馃い馃い. Ben normaal helemaal geen snoeperd..
3 dagen geleden
Reactie op Daisyvz
Nou niet per se een craving maar mis nu al wel sushi haha. Maar heb nog gee ...
Dit had ik afgelopen weekend met een pokebowl, toen ben ik voor de variant met kip gegaan. Gelukkig zijn er ook veel vega sushi met bijv ei, avocado of komkommer