11 Reacties
2 dagen geleden
Hadden wij ook en ineens sloeg het om! Dus ik ben bang dat je even geduld moet hebben 馃檲
2 dagen geleden
Het is een fase! Is ineens weer over en slapen ze weer heerlijk! Kwa tips wat ik doe is dan eigenlijk niks anders dan normaal. Hou wakker tijden van twee uur aan ongeveer. Dan boven in ze eigen bedje (enige plek waar hij slaapt). Als hij dus in die fase zit dat hij niet wilt slapen doe ik speen erin weltrusten zeggen en weglopen en dat soms 10x.馃槀 Meestal slaapt hij dan wel. Als hij heel erg huilt of overstuur is ga ik er even naast liggen en aai ik ook ze hoofdje tot hij weer rustig word. Ik probeer hem egt niet uit bed te halen. Heb hem nu twee keer egt nog uit bed gehaald om hem te troosten omdat hij dan egt over ze toeren was en hem niet rustig kreeg. Maar ieder kindje is anders en bedenk je gewoon dat deze fase weer voorbij gaat馃槀馃檲
2 dagen geleden
Reactie op Kris05
Bij hoeveel weken? (Ik vraag dit voor een vriend 馃槀)
Hahah sinds vorige week dus bij 21 weken! Je vriend is er misschien bijna 馃槈馃お
2 dagen geleden
Reactie op Pippertje
Het is een fase! Is ineens weer over en slapen ze weer heerlijk! Kwa tips w ...
Ja ik weet het, is alleen wel een lastige fase haha! Ja hou ook een wakkertijd aan van 2 uur, soms 2陆. En dan slaapt hij zo, alleen dat doorslapen... denk dat het ook niet helpt dat hij tandjes krijgt... 馃檴
2 dagen geleden
Reactie op Zonnetje 2
Heb je al witte ruis geprobeerd?
Ja gebruiken we standaard en dat hielp eerst heel goed, maar nu sinds een week lijkt het hem niet te helpen
gisteren
Bij ons is het ook ineens omgeslagen. Misschien voor de hand liggend maar een volledig donkere kamer werkt hier heel goed (in een kamer met wat licht slaapt ze nog steeds maar half uurtjes). En dan white noise en een bedritueeltje. Ze sliep altijd maar half uurtjes maar nu minimaal een uur tot 2 uur!
gisteren
Wij kwamen met 21 weken uit de slaapregressie. Weer het normale ritme van 4 x 45 mij slapen overdag en in de nacht elke 3 uur komen. Hij is nu 22 weken en 4 dagen en dit is dag 3 dat hij slaapjes koppelt.
Niet elk slaapje maar meestal 2 en dan slaapt hij 3 keer ipv 4 overdag.
Ik denk dat het elk moment kan lukken! Nog even volhouden 馃檶馃徏