21 Reacties

17 dagen geleden

Als het goed is staat er in de beschrijving dat je meer weken bent volgens de huisarts ofzo

17 dagen geleden

Volgensmij telt deze test vanaf je eisprong en niet je laatste menstruatie

17 dagen geleden

Ow sorry ik verwarde het met 5 weken.. weet je zeker dat je 6weken plus bent? Wanneer had je jou eerste positieve test?

17 dagen geleden

Reactie op Santieeee

Ow sorry ik verwarde het met 5 weken.. weet je zeker dat je 6weken plus ben ...
Mijn laatste menstruatie begon 24 september, en mijn cyclus duurt ongeveer 30-31 dagen! Ik was op vakantie dus heb pas bij 9 dagen overtijd een test gedaan, was gelijk positief

17 dagen geleden

Heb je deze test al eerder gedaan? Misschien over een dag of 4 nog eens proberen en kijken of het oploopt? 93% betrouwbaarheid volgens de bijsluiter dus hij kan er ook naast zitten. Maar je je zorgen erom?

17 dagen geleden

Volgens mij zou je met 6 weken wel 3+ moeten zien, maar elk lichaam is anders en misschien had je een latere ovulatie dan normaal…

17 dagen geleden

Heb je ook testen gedaan met streepjes en gekeken naar de oploop? Mocht je daar een foto van hebben, kunnen we even meekijken. Iedereen maakt op een ander tempo hcg aan. Toch heb je nu met 6 weken een test gedaan.. was daar een reden voor?

17 dagen geleden

Ik had dit helaas ook.. hij bleef op 2/3 weken en helaas heb ik een miskraam gehad.. vruchtje was gestopt met groeien…

16 dagen geleden

Reactie op HelloNewBaby

Heb je ook testen gedaan met streepjes en gekeken naar de oploop? Mocht je ...
Omdat ik terug ben van vakantie en sinds deze week pas heb getest :) Dus als ik eventueel morgen ofzo een nieuwe test doen en die dan wel 3+ aangeeft is het nergens om me zorgen over te maken?

16 dagen geleden

Reactie op HelloNewBaby

Heb je ook testen gedaan met streepjes en gekeken naar de oploop? Mocht je ...
Ik heb hem trouwens ook met middag urine gedaan ipv ochtend, misschien dat het daar ook aan kan liggen?

16 dagen geleden

Reactie op Iesje04

Ik heb hem trouwens ook met middag urine gedaan ipv ochtend, misschien dat ...
Daar kan het zeker aan liggen, als je ervoor hebt gedronken is je urine minder geconcentreerd.

12 dagen geleden

Hey hoe is het ?

12 dagen geleden

Reactie op Iesje04

Ik heb hem trouwens ook met middag urine gedaan ipv ochtend, misschien dat ...
Deze test moet je met ochtendurine doen, staat er ook op vermeld.

11 dagen geleden

Reactie op Santieeee

Hey hoe is het ?
Ik heb deze test niet meer gedaan omdat ik meerdere topics heb gelezen dat deze onbetrouwbaar kan zijn qua weken! Wel heb ik een paar dagen hierna nog een action test gedaan en deze kon niet positiever. Ik wacht gewoon even af tot maandag dan heb ik de eerste echo! 🥰

11 dagen geleden

Iemand ervaring met clear bleu die zegt niet zwanger. Maar de kruidvat test is wel positief

11 dagen geleden

Reactie op Baby Juli 2025

Iemand ervaring met clear bleu die zegt niet zwanger. Maar de kruidvat test ...
Heb je een foto van je Kruidvat test? Welke CB heb je gedaan?

11 dagen geleden

Als je geen ovulatietesten hebt gedaan, is het lastig om nu je precieze weken en dagen te weten. Mogelijk was je ovulatie een paar dagen later dan verwacht en dan klopt je test gewoon helemaal ❤️

11 dagen geleden

Reactie op Rachellabosch

Ik had dit helaas ook.. hij bleef op 2/3 weken en helaas heb ik een miskraa ...
Dit had ik helaas ook toen ik een miskraam had

11 dagen geleden

Reactie op Zonnetje 2

Als je geen ovulatietesten hebt gedaan, is het lastig om nu je precieze wek ...
Jaa precies, ik laat me ook niet bang maken! Positief is positief en ik wacht de echo van maandag af!😁