10 Reacties

15 dagen geleden

Hoi! Yep, ik had 23/9 miskraam en 17/10 ovulatie (16/10 knaltest) en nu dus zwanger 5w4d. Maar wat bedoel je ovulatie tussen 19 en 25 oktober? Zou niet uitgaan van ovulatie volgens normale cyclus. Mijn cyclus is normaal 32 dagen met ovulatie op dag 16, dit keer klopt daar natuurlijk niets van. Het kan zijn dat je nog zwanger bent, dat er nog iets van weefsel is achtergebleven. Heb je tussendoor ook alweer negatief getest? Het kan natuurlijk dat je weer zwanger bent, vind ik je bericht alleen de ovulatie tussen 19-25 oktober wazig.

15 dagen geleden

Ik had op 7 oktober positieve bloedtest, 11 oktober was die aanzienlijk afgenomen. Van 27 naar 3. En de test werd waziger. Nu echt een hele duidelijke test. En misselijk ook weer. Na miskraam namen de symptomen vorige maand gelijk af.

15 dagen geleden

Reactie op joycemol

Ik had op 7 oktober positieve bloedtest, 11 oktober was die aanzienlijk afg ...
Ah oke, en ovulatie dan een inschatting op basis van je CB. Had ik de eerste keer lezen even gemist 馃馃き. Ok茅 voor mij klinkt het dan als een nieuwe zwangerschap, gefeliciteerd! Die afspraak 25 november, hoe ver ben je dan minimaal? Als ze een echo maken, misschien even kijken of je het evt kan verzetten naar een een moment waarop je 7 weken bent?

15 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Ah oke, en ovulatie dan een inschatting op basis van je CB. Had ik de eerst ...
Ik hoop dat dit klopt inderdaad 馃槄 normaal is mn cyclus 28 dagen en met de berekening heb ik startdatum miskraam / bloeding aangehouden als menstruatie (vroege miskraam) en in 19-25 oktober zou dan ovulatie zijn geweest. Volgensmij ben ik 25 november dan 7 weken.

15 dagen geleden

Ik heb hetzelfde gehad als jij, inmiddels een zoontje rondlopen van 14 maanden 鈽猴笍 ga duimen voor je dat het bij jou ook zo loopt 馃檹馃徎

15 dagen geleden

Reactie op joycemol

Ik hoop dat dit klopt inderdaad 馃槄 normaal is mn cyclus 28 dagen en met de ...
Nou fingers crossed. Ik vind het dit keer wel extra spannend. Had vandaag nog een test gedaan die eigenlijk 3+ moest zeggen, maar 2-3 liet zien. Ga later deze week nog eens testen, maar de schrik voor weer een miskraam zit er goed in. Terwijl ik wel, ook weer vanmiddag, snel oplopende knaltest heb. Heb jij dat ook?

15 dagen geleden

Reactie op KLY8

Ik heb hetzelfde gehad als jij, inmiddels een zoontje rondlopen van 14 maan ...
Lief 馃А ik ben benieuwd. Maar wachten duurt lang. Ik geef mijn 2 jarige nog bv maar daar heb ik ineens ook afkeer tegen 馃槄 goed moment om te stoppen.

15 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Nou fingers crossed. Ik vind het dit keer wel extra spannend. Had vandaag n ...
Ik heb dit weekend een etos test en daarna cb gedaan. Heb niet nog een gehaald nog. Ik merk wel met bv van mn dochter dat het niet fijn voelt. En dat was vorige maand ook. Misschien haal ik deze week nog een test. Maar wil mezelf ook niet gek maken 馃ス馃檮

15 dagen geleden

Reactie op joycemol

Ik heb dit weekend een etos test en daarna cb gedaan. Heb niet nog een geha ...
Snap ik. Ik had me voorgenomen om niet meer te testen, maar eerlijk heb ik liever dat ik een evt miskraam zie aankomen. Vorige keer waren mijn testen licht en liepen op een gegeven moment af. Toen verdwenen ook mijn symptomen. De dag dat ik negatief testte begon het bloedverlies. Dus heb het gevoel als mijn testen niet lichter worden, dat het waarschijnlijk goed gaat. Terwijl dat niets hoeft te zeggen natuurlijk. Anders dan de vorige keer voel ik dat ik een buikje krijg al (wordt tweede kindje), verder niet veel symptomen. Voelt het bij jou anders dan de laatste keer? Oh ik had dit gelezen trouwens: https://www.24baby.nl/zwanger/miskraam/zwanger-na-miskraam/ naast dat we onze baarmoeders misschien best een paar weken rust hadden moeten geven, geeft het wel wat hoop!

15 dagen geleden

Reactie op joycemol

Lief 馃А ik ben benieuwd. Maar wachten duurt lang. Ik geef mijn 2 jarige nog ...
Wachten is het vervelendste wat er is, probeer positief te blijven.. en bedenk je dat je niks kan veranderen aan de situatie, hopelijk pakt het goed uit 馃檹馃徎馃檹馃徎