19 Reacties

5 dagen geleden

Wat zielig, welke gel heb je gebruikt?

5 dagen geleden

Reactie op Lobje

Wat zielig, welke gel heb je gebruikt?
VSM kind chamodent tandgel

5 dagen geleden

Ja hier ook eentje die heel veel verdrietig kan zijn en dan overal op wil knauwen. De eerste 2 komen echt een deze dagen door maar er komen er volgens mij nog 2 aan

5 dagen geleden

Hier ook! Vreselijk h茅, ik huil mee 馃檲

5 dagen geleden

Is dit vaak savonds? ons jongetje is de laatste 3 avonden ook zo aan het huilen.. Is bijna 5 maanden.

5 dagen geleden

Tip voor selderij! Kunnen ze niet stuk bijten maar komt wel een stopje vrij die verzacht. En dan lekker uit de koelkast

5 dagen geleden

Ik ga die morgen halen

Reactie op KittyNootje

Tip voor selderij! Kunnen ze niet stuk bijten maar komt wel een stopje vri ...
Selderij of bedoel je bleekselderij?

5 dagen geleden

Reactie op BehulpzamePegasus690003

Selderij of bedoel je bleekselderij?
Haha ja bleekselderij inderdaad

4 dagen geleden

Aah wat zielig! Hier ook een heel verdrietig mannetje van 4.5 maand die 2 ondertanden door heeft gekregen! Gister alleen maar huilen en kon hem nergens mee troosten. Heb ook de tandgel van vsm gekocht en bosui/lente ui gehaald om op te kauwen. Een zetpil doet ook wonderen馃ス馃ゴ

4 dagen geleden

Reactie op Laris25

Is dit vaak savonds? ons jongetje is de laatste 3 avonden ook zo aan het hu ...
Jaa altijd in de avond!!

4 dagen geleden

Reactie op Kell14111993

Jaa altijd in de avond!!
Hmm, nu vraag ik me dus sterk af of hij dan ook tandjes krijgt. We kennen dit gedrag namelijk niet van hem.

4 dagen geleden

Wij twijfelen ook of dit een tandje is dat eraan zit te komen, hij is de afgelopen dagen echt niet te genieten. Hele dag mopperen, veel huilen maar weet niet of dit het is..

4 dagen geleden

Reactie op Tessel ks

Aah wat zielig! Hier ook een heel verdrietig mannetje van 4.5 maand die 2 o ...
Heeft hij ook koorts?? Onze kleine heeft al drie avonden achter elkaar rond de 38.7 graden koorts 馃槱 Weet niet of dat normaal is?

3 dagen geleden

Reactie op Kell14111993

Heeft hij ook koorts?? Onze kleine heeft al drie avonden achter elkaar rond ...
Moet eerlijk zeggen dat ik hem al even niet heb getemperatuurd, maar geef eigenlijk preventief een zetpil in de avond 馃檴. Voelt overigens niet warm aan !

16 uur geleden

Tandjes!
Al meer kindjes die 4 tandjes hebben? 馃檲 zoontje is 5 maanden + 1 week en heeft al 2 onder en twee boven tanden
Hier 2 onder tandjes door met 4,5 maand. Er zijn ook bijtringen die je in de koelkast kan leggen dan word het koud. En dat werkt pijnstillend. Wij hebben hier ook andere Speeltjes waar hij lekker op kan kouwen, vind hij heel fijn! Misschien helpt het jouw kleine ook

Reactie op VolhardendeZonsverduistering621122

Hier 2 onder tandjes door met 4,5 maand. Er zijn ook bijtringen die je in d ...
Wat ook kan helpen is met je vinger zachtjes het tandvlees wat masseren waar het tandje doorkomt