10 Reacties
18 uur geleden
Ik las dit en heb geen idee. Daarom drukte ik het berichtje weer weg. Maar drukte hem toch even weer open. Om te zeggen wat ontzettend zwaar dit klinkt. Ik hoop dat je snel de juiste hulp vindt, hij moet idd wel zijn vocht binnen krijgen.
16 uur geleden
Je kan altijd de huisartsenpost bellen als je twijfelt of hij voldoende vocht binnen krijgt! Ook gewoon voor advies als je met je handen in het haar zit. Natuurlijk niet voor een gestoten teen ;) maar dit is wel belangrijk mijn inziens. Gewoon bellen en laten checken, dan slaap jij straks wss rustiger en kan je met een plan de nacht in.
16 uur geleden
Huilt hij altijd als je hem oppakt? Of alleen wanneer je hem oppakt om te drinken? Wanneer het zo is dat hij altijd ineens begint te huilen/krijsen wanneer je hem oppakt, zou ik vanavond nog naar de spoedeisende hulp gaan, het kan zijn dat het een hersenvliesontsteking is.
16 uur geleden
Reactie op trotsemama4
Huilt hij altijd als je hem oppakt? Of alleen wanneer je hem oppakt om te d ...
Huisartsenpost bellen bedoel ik.
12 uur geleden
Kan het zijn dat zijn neus dicht zit? Toen wilde mijn zoontje ook niet drinken en begon hij te krijsen, behalve na een neusspray. En inderdaad gewoon huisarts bellen, klinkt heel vervelend!