8 Reacties

8 maanden geleden

Heb dat ook weleens, ik denk dat de baby dan gewoon heel laag ligt. Alsof er al een been uitkomt 🤣 Na een poosje gaat het weg als hij draait

8 maanden geleden

28+2 en ik heb dit ook al een week. De ene keer wel de andere keer niet. Denk inderdaad aan hoe het kindje ligt. Ik was hierdoor helemaal overtuigd dat ze al ingedaald was. Maar hoorde afgelopen vrijdag bij mijn 3d echo dat dit niet was

8 maanden geleden

Dit herken ik dus ook sinds woensdag. Toen 27+1. Dacht ook even dat ze al ingedaald zou zijn want begon ook als een pinguïn te lopen. Maar als ik haar houding zo zag, denk ik dat dat nog niet zo is. Wat de oorzaak nou is, geen idee. Ben benieuwd of iemand hier meer van weet

8 maanden geleden

Ja had dat ook. Kreeg last van mijn vagina. Bij het hurken was het nog pijnlijker. Ik ging voor de zekerheid een urinetest afnemen want het kon ook blaasontsteking zijn, had de verloskundige aangegeven. Bleek het niet te zijn. Nu heb ik dat gevoel niet meer.

8 maanden geleden

Ik herken het ongeveer wel! Ik heb sinds zaterdag van onderen wat steken, die had ik bij de eerste pas in de laatste paar weken. Verloskundige gaf aan dat de baby best af en toe al in het bekken kan liggen, maar er dan weer uit gaat omdat hij nog wat kleiner is

8 maanden geleden

Ik heb dat drukkende gevoel ook aan de binnenkant van mijn bovenbenen, nu 30+1. En regelmatig last van lightning crotch. De verloskundige zei tegen mij dat de baby inderdaad al met zijn hoofdje naar beneden ligt.

8 maanden geleden

Reactie op Ayse47

Ja had dat ook. Kreeg last van mijn vagina. Bij het hurken was het nog pijn ...
Bekkenpijn of last van aambeien of spataderen? Hurken is bij een vaginale spatader erg pijnlijk en dan voel je ook dat zware gevoel.

8 maanden geleden

Ik heb dit al heel m'n zwangerschap. Volgens de fysio heeft dit ook met bekkenpijn te maken. Ik heb dit vooral na het staan of hurken oid. Echt een rot gevoel!