8 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op mommy0
Ga zeker eens in de DM kijken. Daar is vrijwel alles goedkoper zowel voor d ...
Ja in de DM kom ik vaker, alleen dit is mijn eerste kindje die op komst is, dus vandaar de vraag voor jullie tips om mee te nemen/naar te kijken ! 😊😊
9 maanden geleden
Luiers van eigen merk, doekjes van eigen merk en ik heb al een meisje van 1 jaar daar haal ik knijpfruitjes voor en potjes en snackjes is allemaal echt een stuk goedkoper daar. Ook heb ik voor mezelf vast wegwerp broekjes gekocht voor na de bevalling vond ik stukken fijner dan die grote verbanden ☺️ alles bij de dm trouwens!! En als je slim bent download je even de app van dm als je dan registreert dat je zwanger bent krijg je veel extra korting op baby producten en je krijgt dingen gratis mee! 😇 ook spaar je punten die je later voor korting kan inwisselen.
9 maanden geleden
Ik heb naar de luiers gekeken en dan vooral de pampers die zijn in Duitsland 26cent per luier en in Nederland zijn ze 25 cent in de aanbieding
Verder vinden wij de potjes/ hapjes lekkerder uit Duitsland.
Ook zijn de billen doekjes van pamper daar goedkoper.
Maar wij gaan volgende maand pas dus ik was alles nog aan het vergelijken overiguns halen we de luiers en hapjes pas in december want dan gaan we ook
9 maanden geleden
Reactie op Chiemmie 🤰🏻
Ja in de DM kom ik vaker, alleen dit is mijn eerste kindje die op komst is, ...
Ja zelf ook nog geen kind thuis rond lopen maar sat ik meestal doe is kijken wat ik nodig heb en dat dan vergelijke met de prijzen hier en daar maar over het algemeen is zogoed als alles goedkoper daar
9 maanden geleden
Ik heb bij mijn eerste het volgende in Duitsland gehaald na prijzen te hebben vergeleken; isofix, maxi cosi, badje, commode (weet de exacte prijzen niet meer maar weet alleen dat ik het 1000% waard vond om het daar te kopen).
Kinderwagen van Joolz toen in België besteld. Was in Nederland €1299 en daar €999.