10 Reacties

één maand geleden

Bij mij ongeveer zelfde leeftijden, ik ga denk ik voor zo’n zitje (zo’n meerijdplankje met zitje) die je achter je huidige buggy kan hangen en een loopfietsje voor langere afstanden

één maand geleden

Reactie op Zonnetje 2

Bij mij ongeveer zelfde leeftijden, ik ga denk ik voor zo’n zitje (zo’n mee ...
Ja daar zat ik ook naar te kijken, maar volgens mij moet je dan naast je wagen lopen toch?

één maand geleden

Bij mij zat er 16 jaar geleden 1,5 jaar tussen en had een duowagen naast elkaar. De oudste liep viel, maar weer 1,5 jaar kwam nr 3 en de middelste was liever lui dan moe dus toen de wagen wel veel gebruikt

één maand geleden

Ik heb wel een duo wagen gekocht toen mn dochter werd geboren in dec 23, mn zoontje was toen 2 en 4 maanden en zit tot nu toe bij lange wandelingen of naar de stad ofzo nog in de wagen, ook vooral zodat die niet overal heen rent 🫢😅 gaat nu wel steeds vaker grote stukken zelf lopen hij is nu 3 en 3 maanden.

23 dagen geleden

Tussen mijn kinderen zit net twee jaar. Wij hadden een plankje waar hij op kon staan/zitten, maar ik liep dan tegen dat plankje aan. Vreselijk vond ik het. Toen een justsit gekocht; die zet je op je wagen, vonden wij fantastisch!

23 dagen geleden

Meerij plankje vind ik echt vreselijk, daar schop je zelf steeds tegenaan, dus dan moet je naast de wagen gaan lopen. Wij hebben een tweedehandse Nuna Demi Grow gekocht, echt een hele fijne wagen. De oudste is nu bijna 4, maar die rijdt nog steeds best vaak onderin mee.

23 dagen geleden

Reactie op angela070

Ik heb wel een duo wagen gekocht toen mn dochter werd geboren in dec 23, mn ...
Ja vooral die 2 redenen, lang wandelen en wegrennen 😂 Welke wagen heb jij gekocg

22 dagen geleden

Tussen mijn kids zat 17 maanden, hebben voor de bugaboo donkey duo gekozen en ben er nog steeds erg tevreden mee😊 nu 3 en 1,5 dus pakken wel steeds vaker de buggy zodat die van 3 kan lopen, maar zijn echt hele kleine stukjes.

22 dagen geleden

Reactie op Waterrat

Meerij plankje vind ik echt vreselijk, daar schop je zelf steeds tegenaan, ...
Hier ben ik dus ook bang voor. Heb wel voor de yoyo een stapje gehaald, die wagen ligt altijd in de achterbak als reisbuggy.

21 dagen geleden

Thula duo wagen super fijn.