Zijn er mama's die ervaring hebben met een duowagen? Mijn dochtertje zal 2 jaar en 10 maanden zijn als nummer 2 komt. Ik weet niet of ze dan nog veel in de wagen zit, maar vooralsnog wel (nu net 2) en ook dut ze er weleens in als we lang wandelen.
Wat zijn de pros en cons? En wat is een goed model?
Bij mij ongeveer zelfde leeftijden, ik ga denk ik voor zo’n zitje (zo’n meerijdplankje met zitje) die je achter je huidige buggy kan hangen en een loopfietsje voor langere afstanden
Bij mij zat er 16 jaar geleden 1,5 jaar tussen en had een duowagen naast elkaar. De oudste liep viel, maar weer 1,5 jaar kwam nr 3 en de middelste was liever lui dan moe dus toen de wagen wel veel gebruikt
Ik heb wel een duo wagen gekocht toen mn dochter werd geboren in dec 23, mn zoontje was toen 2 en 4 maanden en zit tot nu toe bij lange wandelingen of naar de stad ofzo nog in de wagen, ook vooral zodat die niet overal heen rent 🫢😅 gaat nu wel steeds vaker grote stukken zelf lopen hij is nu 3 en 3 maanden.
Tussen mijn kinderen zit net twee jaar. Wij hadden een plankje waar hij op kon staan/zitten, maar ik liep dan tegen dat plankje aan. Vreselijk vond ik het. Toen een justsit gekocht; die zet je op je wagen, vonden wij fantastisch!
Meerij plankje vind ik echt vreselijk, daar schop je zelf steeds tegenaan, dus dan moet je naast de wagen gaan lopen. Wij hebben een tweedehandse Nuna Demi Grow gekocht, echt een hele fijne wagen. De oudste is nu bijna 4, maar die rijdt nog steeds best vaak onderin mee.
Tussen mijn kids zat 17 maanden, hebben voor de bugaboo donkey duo gekozen en ben er nog steeds erg tevreden mee😊 nu 3 en 1,5 dus pakken wel steeds vaker de buggy zodat die van 3 kan lopen, maar zijn echt hele kleine stukjes.