60 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben bij mijn eerste bevallen met 35+3, bij de tweede 34+3. En nu bijna 38 weken zwanger! Ik heb wel vanaf week 16 tot 36 aan de medicatie gezeten hiervoor

6 maanden geleden

Bij de eerste bevallen met 38+2 en bij de tweede met 41 weken. Nu 39 weken zwanger… geen voorspellingen wat mij betreft dus 😅

6 maanden geleden

Reactie op demiiixc

Ik ben bij mijn eerste bevallen met 35+3, bij de tweede 34+3. En nu bijna 3 ...
Oh ja dan is dat wel anders inderdaad als je medicatie hebt !

6 maanden geleden

Reactie op Mamsiemoesie

Bij de eerste bevallen met 38+2 en bij de tweede met 41 weken. Nu 39 weken ...
Ik vind 38 weken toch wel een normaal termijn opzich vergeleken met 36 weken aangezien dat prematuur is. Het zit wel mooi op elkaar bij jou

6 maanden geleden

1e 37wkn, 2e &3e 40wkn, 4e 22wkn, 5e 38wkn en counting

6 maanden geleden

Herkenbaar! Ik ben zelf ook heel benieuwd. Ben met 36+2 bevallen van de eerste en ben nu 36+4. Dus voor mijn gevoel moet het nu elk moment gebeuren, dus zou heel gek en lang voelen als het nog 5,5 week zou duren 🤪

6 maanden geleden

Eerste dmv inleiding met 38.4 en tweede gaat aanstaande vrijdag geboren worden dmv geplande keizersnede met 38.3

6 maanden geleden

Bij de eerste spontaan met 38.0 en bij de tweede met 39.3 (toen wel gestript ivm grote baby). Ben morgen 36 weken en heel benieuwd wanneer deze baby komt 🩷

6 maanden geleden

Mijn eerste 41+6 , tweede 37.. nu komt de derde als hij zich niet eerder meld met 38+1 door middel van een keizersnee.

6 maanden geleden

Lastig hè! Zou zo fijn zijn als ze de datum even geven😂 Eerste ingeleid met 41+6, tweede spontaan met 41+0 Nu ook erg benieuwd, gevoelsmatig gaat deze veel eerder komen, maar ben bang dat dat alleen maar gaat tegenvallen😉

6 maanden geleden

Ben zo benieuwd wanneer de baby zich meld... Eerste kind kwam met 38+4.... Nu 37 weken. Mijn gevoel zegt dat deze baby ook eerder gaat komen. Maar we gaan het zien haha

6 maanden geleden

Reactie op demiiixc

Ik ben bij mijn eerste bevallen met 35+3, bij de tweede 34+3. En nu bijna 3 ...
Wauw! Wat fijn dat je de baby nu zo lang al mag dragen! Al kan ik mij voorstellen dat deze weken ook daardoor juist heeeeel lang aanvoelen 😅

6 maanden geleden

Eerste 41+1 wel na strippen. Tweede 41+4 ingeleid, benieuwd hoelang deze blijft zitten 🙈

6 maanden geleden

Ik ben ook zo benieuwd, dus lees lekker mee! Ik ben 2.5 jaar geleden bij 41+1 "spontaan" bevallen na een ballonkathether. Weeënopwekkers waren dus niet meer nodig. Ik ben nu 38 weken zwanger. Gister in het ziekenhuis zei de verloskundige (totaal niet motiverend!) dat ze verwachtte me tussen week 41 en 42 wel weer te zien i.v.m. een inleiding, omdat tweede kinderen vaak ook niet spontaan komen dan en ook een zetje nodig hebben. En dat nadat ik vertelde dat mijn grootste wens is om thuis te bevallen!😅 Hele dag mee gezeten! Hopelijk zit ze er naast...

6 maanden geleden

Reactie op Steffievdb27

Ik ben ook zo benieuwd, dus lees lekker mee! Ik ben 2.5 jaar geleden bij ...
Wat lelijk, daar ga je zo slecht op in combinatie met hormonen... Maar hoeft zeker niet zo te zijn! Hier bij de oudste ingeleid, tweede begon spontaan met 41 weken. En ik had dus bij de eerste wel echt weeënopwekkers nodig. En hoor in m'n omgeving juist vaak dat die tweede wel spontaan komt!

6 maanden geleden

Reactie op GrandiozeLavendel714552

Wat lelijk, daar ga je zo slecht op in combinatie met hormonen... Maar hoe ...
Jaa dat was echt heel vervelend om te horen! Dankjewel voor het delen van jouw ervaring, dat is fijn om te horen!💕

6 maanden geleden

Mijn eerste zoontje was geboren met 35 weken en ik ben nu bevallen met 37+3🥰

6 maanden geleden

Dat hoeft niet zo te zijn, bij mij zijn ze elke zwangerschap langer blijven zitten (al hoop ik dat deze baby toch eerder komt😜) 1e 40wkn 2e 40+1 3e 41+5 (avond ervoor gestript rond 19u en dacht echt dat de baby niet meer vanzelf kwam. Al weken niet zo lekker geslapen die nacht na het strippen en verder eigenlijk dus nergens last van gehad, maar om 8.15u dacht ik hee dit lijkt een wee en hij is om 9.30u geboren) Nu 38+6 van nr4, hoop toch dat de baby deze week komt, maar meerdere verloskundige hebben toch ook gezegd dat ze verwachten dat het na 40wkn komt🤷🏽‍♀️

6 maanden geleden

1e 39+1 bevalling duurde 3 dagen. Nu bevallen met 38 + 5 bevalling duurde 3 uur

6 maanden geleden

Hoeft niet maar kan wel. Eerste was hoet 41+6 dus kon niet veel later. 2e 40+5 dus ben benieuwd wanneer nummer 3 zich aandient. Nu 37.4. dus gaan het zien.